کد خبر : 1700211 | 15 مرداد 1399 ساعت 12:40 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: PSG برای فتح چمپیونزلیگ مبارزه می‌کند

نیمار می‌گوید برای مبارزه جهت قهرمانی در چمپیونزلیگ آماده است و از زمان پیوستن به PSG هیچوقت اینقدر آماده نبوده.

نیمار: PSG برای فتح چمپیونزلیگ مبارزه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن می‌گوید از زمان پیوستن به این باشگاه فرانسوی هیچگاه تا این حد آماده نبوده و حالا قصد دارد برای قهرمانی در چمپیونزلیگ با تمام قوا مبارزه کند.

 

پاری سن ژرمن در تابستان 2017 با پرداخت 222 میلیون یورو به بارسلونا نیمار را به خدمت گرفت تا رکورد دنیا را بشکند. نیمار که چهار سال بسیار موفق را در بارسا سپری کرده بود با این دید به PSG پیوست که شانس خود برای فتح توپ طلا را افزایش دهد.

 

1516912

 

نیمار در گفتگو با وبسایت رسمی PSG گفت: " من در این سه سال دانش زیادی بدست آوردم. در این مدت لحظات سخت و لحظات خوبی را سپری کردم به خصوص زمانی که به دلیل مصدومیت نمی توانستم بازی کنم روزهای سختی بر من گذشت".

 

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در ادامه گفت: " با همه این سختی‌ها من توانستم با کمک هم تیمی‌هایم بر مشکلات غلبه کنم. تمرکز ما تنها یک چیز است و عملکردمان در میدان نشان می‌دهد که می‌توانیم به هدف مان برسیم. هواداران، باشگاه و همه دوست داران فوتبال می‌توانند در تک تک بازی‌ها روحیه جنگنده ما را ببینند. این تیم برای من مثل یک خانواده است و از زمان پیوستن به PSG هیچوقت اینقدر آماده نبوده ام. ما می‌خواهیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم و مبارزه می‌کنیم چرا که هیچوقت اینقدر به فتح جام نزدیک نبوده ایم".

 

 

دیدگاه‌ها