کد خبر : 1700213 | 15 مرداد 1399 ساعت 12:44 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبری از انتخابات نیست؛ در انتظار بازگشت رییس سابق!

مورد عجیب بلاتکلیفی فدراسیون بولینگ و بیلیارد

حدود 5 ماه از اداره فدراسیون بولینگ و بیلیارد با سرپرست می گذرد و فعلا خبری از برگزاری انتخابات نیست.

مورد عجیب بلاتکلیفی فدراسیون بولینگ و بیلیارد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی سال 98 بدون اینکه خبری روی سایت رسمی وزارت ورزش منتشر شود، محمدرضا مقصودلو به عنوان سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد منصوب شد. این در حالی بود که هنوز مدت زیادی از دوره مدیریت 4 ساله هاشم اسکندری در این فدراسیون باقی مانده بود، اما برخی موانع قانونی باعث کنار رفتن او شد.


حالا با گذشت حدود 5 ماه از این اتفاق هنوز وزارت ورزش واکنش خاصی به اتفاقات و بلاتکلیفی فدراسیون بولینگ و بیلیارد نداشته است. جالب اینجاست فدراسیون هایی همچون بدنسازی و روستایی و عشایری که بعد از بولینگ و بیلیارد برایشان سرپرست تعیین شده بود، این روزهای کار ثبت نام از نامزدهای ریاست را آغاز کرده اند؛ اما فدراسیون بیلیارد همچنان بدون سروصدا و با سرپرستی مقصودلو به کار خود ادامه می دهد.


شایعات حکایت از انتظار وزارت ورزش برای بازگشت رییس سابق این فدراسیون است. گفته می شود اسکندری وعده داده که به زودی موانع قانونی برای ادامه کار او برداشته خواهد شد؛ اگرچه برخی شایعات هم چیزی خلاف این موضوع را نشان می دهند.


به هر حال باید دید برنامه وزارت ورزش برای فدراسیون بولینگ و بیلیارد چیست و تا چه زمانی این وزارتخانه منتظر بازگشت رییس سابق خواهد ماند.

دیدگاه‌ها