کد خبر : 1700215 | 15 مرداد 1399 ساعت 12:58 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

هر بازی برایمان یک فینال است؛

شهاب کرمی: اگر شاهین ببازد، می‌میریم!

هافبک سابق پرسپولیس می‌گوید که همه باید به این تیم بابت موفقیت هایش تبریک بگویند.

 شهاب کرمی: اگر شاهین ببازد، می‌میریم!

به گزارش "ورزش سه"، شهاب کرمی هافبک دفاعی سابق تیم پرسپولیس که در تیم شاهین بوشهر حضور دارد، در خصوص وضعیت این تیم به خبرنگار ما گفت: اول این را بگویم که شاهین جایگاهش اینجا نیست و امیدوارم با کمک بچه ها شاهین را از سقوط نجات دهیم. من همیشه برای قهرمانی می‌جنگیدم و امسال برای نیفتادن تلاش می‌کنم که چالش جالبی برای خود من است و از انتخابم راضی هستم.

 

وی افزود: شاهینی ها باوجود آقای پاشازاده و تفکرات ایشان، انگیزه دارند که بمانند و ما قبول کردیم که بیاییم و کمکی کنیم. ما به هر بازی مثل فینال نگاه می‌کنیم و طوری است که اگر ببازیم میمیریم. برای هر بازی برنامه ویژه داریم و امیدواریم که بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

 

کرمی در مورد بازی با تراکتور هم عنوان کرد: وقتی پیکان در تبریز با جوانانش از تراکتور مساوی می‌گیرد، بدون شک ما در بوشهر با استفاده از امتیاز میزبانی می‌توانیم وارد زمین شویم و ببریم. انشالله که موفق خواهیم شد و از فینال اول سربلند بیرون خواهیم آمد.

 

هافبک سابق پرسپولیس درباره وضعیت بالای جدول هم توضیح داد: به هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم، برای هر کسی که موفقیت به دست می‌آورد مطمئنا سنگ جلوی پایش می‌اندازند. نتیجه هر بازی در زمین مشخص می‌شود، مگر صحنه خاصی در بازی های پرسپولیس پیش آمده؟ مگر سندی از دست های پشت پرده ارائه شده؟ پرسپولیس با یک امتیاز و دو امتیاز قهرمان نشده که بگوییم حقش نبوده. این حرف ها همیشه بوده اما ای کاش وقتی یک تیم می‌بازد به تیم برنده تبریک بگوید. فوتبال زیبایی زیادی دارد اما ما زشتی هایش را منعکس می کنیم، یک چیزهایی واضح است اما ما دنبال بهانه و لوث کردن موفقیت بقیه هستیم، احترام گذاشتن خیلی خوب است، امکان دارد سال بعد تیم های دیگری قهرمان شوند، آیا خوب است که قهرمان شدن آن ها را هم بد جلوه دهیم؟

 

او درباره تبریک به تیم قهرمان هم گفت: خیلی از تیم ها تبریک گفتند اما یک سری تیم ها که در کورس قهرمانی بودند، نتوانستند این فرهنگ را جا بیاندازند. ما همیشه می‌گوییم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس یا استقلال و سپاهان؛ این فرهنگی دقیقا کجاست؟ اگر مربی و مدیر بافرهنگ و مودب باشند، بازیکنان هم یاد می‌گیرند مثلا وقتی بهترین بازیکن جهان انتخاب می‌شود، دو نفر دیگر برایش دست می‌زنند و به او تبریک می‌گویند اما اینجا چطور؟

 

کرمی در پایان از هواداران شاهین خواست که برای موفقیت این تیم دعا کنند و از بازیکنان و اعضای تیم حمایت لازم را داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها