کد خبر : 1700218 | 15 مرداد 1399 ساعت 13:40 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

نگرانی لاتزیو از آینده اینزاگی؛ خطر یووه در کمین

درحالیکه یوونتوس به دنبال اغوای سیمونه اینزاگی سرمربی موفق لاتزیو است این تیم قصد دارد برای حفظ او دستمزدش را افزایش دهد.

نگرانی لاتزیو از آینده اینزاگی؛ خطر یووه در کمین

به گزارش "ورزش سه"، کالیچیو مرکاتو مدعی است درحالیکه لاتزیو مترصد است هر طور شده سیمونه اینزاگی سرمربی موفق خود را حفظ کند و به زودی جلسه‌ای بین باشگاه و او برای تمدید قرارداد منعقد خواهد شد اما باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن او تلاش می‌کند و سعی دارد اینزاگی را برای پیوستن به بیانکونری ترغیب کند.

 

این رسانه می‌گوید هنوز تاریخ جلسه مهم بین اینزاگی و لاتزیو اعلام نشده. اما منابع این روزنامه گفته اند که این جلسه روز یکشنبه آینده 9 آگوست برگزار خواهد شد. البته کالچیو مرکاتو می‌گوید سیمونه اینزاگی پیش از این به صورت شفاهی به رئیس باشگاه لاتزیو قول داده که قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

1508690

 

شرایط جدیدی که لاتزیو قصد دارد به اینزاگی پیشنهاد دهد یک قرارداد به مدت دست کم دو سال و نیم خواهد بود و اینزاگی در این مدت به ازای هر فصل 2.5 میلیون یورو دستمزد گرفته و پاداشهایی جداگانه هم دریافت خواهد کرد.

 

اما از سوی دیگر اینزاگی از باشگاه خواسته که بازیکنان مد نظرش را در طول تابستان به خدمت بگیرد. او بیشتر به دنبال بازیکنان کارآمد است و یک مدافع، یک وینگر چپ‌، یک هافبک و دو مهاجم می خواهد.

 

تنها نگرانی لاتزیو تلاش یوونتوسی‌ها برای جذب اینزاگی است. همه در ایتالیا می‌دانند که سیمونه به یوونتوس علاقه مند است و همین سال گذشته تماس‌هایی بین پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس و اینزاگی برای پیوستن او به بیانکونری انجام شده بود.

 

 

دیدگاه‌ها