کد خبر : 1700220 | 15 مرداد 1399 ساعت 13:28 | 11.1K بازدید | 2 دیدگاه

سکوت فرهاد مجیدی در مشهد هم باز نمی‌شود

سرمربی جوان استقلال در حالی‌که قرار بود پس از بازی با سپاهان سکوت خود را بشکند و در نشست خبری تیمش حاضر شود از این کار امتناع ورزید تا همچنان سکوت او ادامه‌دار باشد.

سکوت فرهاد مجیدی در مشهد هم باز نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه" یکی از حواشی پیرامونی استقلال در ماه‌های اخیر، شرکت نکردن فرهاد مجیدی در نشست‌های خبری پیش و پس از بازی‌هاست؛ اتفاقی که از 4 اسفندماه و کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن تاکنون رخ داده است و هر بار مجید نامجو مطلق در قامت دستیار مجیدی در نسست‌های خبری پاسخگوی اصحاب رسانه است.

نامجومطلق پیش از دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان وعده داد که مجیدی با حرف‌هایی شنیدنی پس از دیدار با سپاهان به نشست خبری خواهد آمد اما این وعده مربی استقلال هم عملی نشد و او پس از دیدار با سپاهان در واکنش به غیبت مجیدی گفت: در کنفرانس قبل از بازی گفته بودم مجیدی درباره بازی صحبت کند، اما فشار بازی زیاد بود و فشار او کمی نامنظم شد و این وظیفه را به من سپرد!

 

حال با توجه به ساعت پرواز استقلالی‌ها به مقصد مشهد که به صورت چارتری ساعت 16 امروز (چهارشنبه) برگزار انجام خواهد شد، کادرفنی استقلال فرصت حضور در نشست خبری پیش از دیدار با شهر خودرو را در مشهد دارد.البته این وظیفه همچنان بر عهده شماره هفت قدیمی تر، مجید نامجو مطلق خواهد بود نه فرهاد مجیدی که به هیچ وجه دوست ندارد تمرکز تیم خود را قبل از بازی شهرخودرو به چالش بکشد.

دیدگاه‌ها