کد خبر : 1700235 | 15 مرداد 1399 ساعت 14:20 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

زنده روح: از نظر امکانات در حد پرسپولیس و استقلالیم!

زنده روح می‌گوید دیدار با پرسپولیس یک مسابقه معمولی برای گل گهر خواهد بود.

زنده روح: از نظر امکانات در حد پرسپولیس و استقلالیم!

به گزارش "ورزش سه"، احمد زنده روح هافبک تیم گل گهر که در این فصل 8 گل به ثمر رسانده، در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص وضعیت خودش گفت: خداراشکر فکر می‌کنم وضعیتی که خودم دوست داشتم، این فصل برایم رخ داد و امیدوارم تا پایان فصل هم ادامه داشته باشد و بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم. برای من درخشش در تیم مهم است و آمار گل اهمیتی ندارد. فقط خوشحالم که گل هایم برای تیمم اثربخش بوده است.

هافبک گلزن گل گهر درباره نتایج اخیر تیمش گفت: ما خیلی امیدواریم که در لیگ برتر بمانیم، ما بعد از کرونا امتیازات حساسی را از دست دادیم و شرایطمان سخت شد اما عوامل باشگاه و بازیکنان و کادرفنی شرایط را درک کردند و دیدید که در دو بازی آخرمان روند خوبی را طی کردیم و امیدواریم لیگ را با جایگاه خوبی به پایان برسانیم.

 

وی درخصوص سه بازی آینده و تقابل با پرسپولیس اظهار داشت: ما شرایطمان در جدول طوری بود که باید از تمام بازی ها امتیاز بگیریم و خداراشکر از سه بازی آخر امتیاز گرفتیم. سه بازی آخر هم تک تک تکلیف مرگ و زندگی را دارند. باید از این سه بازی امتیاز بگیریم. یکی از حریفانمان پرسپولیس است که تیم قهرمان است و امکان دارد انگیزه های خاص خود را داشته باشد. اما بازی با پرسپولیس هم مثل بقیه بازی هاست و من امیدوارم در آن مسابقه قدرتمان را نشان دهیم.

احمد زنده روح با اشاره به عملکرد درخشانش در فصل جاری توضیح داد: من در طول همه فصولی که بازی کردم تلاش کردم چیزی که مربی از من می‌خواهد را چه خوب و چه بد انجام بدهم، شاید در چند سال اخیر کمتر دیده شدم اما این فصل لطفی که بازیکنان و کادرفنی ماشین سازی و گل گهر به من داشتند باعث شد که بیشتر به چشم بیای. یک جابجایی در نیم فصل انجام شد که انتظارات را از من در مجموعه گل گهر و شهر سیرجان به وجود آورد و من هم تلاش کردم پاسخ آن ها را بدهم و امیدوارم تا آخر فصل هم هدفی که تعیین کرده بودیم را به خوبی و خوشی تمام کنیم و به آن برسیم. 

 

هافبک تیم گل گهر درباره امکانات این باشگاه عنوان کرد: باشگاه گل گهر باشگاهی است که از نظر زیرساخت و مالی باشگاه فوق العاده ای است اما شاید کم تجربگی باعث شده که باشگاه یک مقدار اذیت شود. فکر کنم ماندن گل گهر و امثال این تیم ها بتواند به فوتبال ایران کمک کند. چیزهایی که در ذهن مدیریت باشگاه است و در دست اقدام است، چیزی کمتر از 4-5 تیم بزرگ فوتبال نیست. امیدوارم که اول تیم در لیگ برتر بماند و بعد مدیریت باشگاه بتواند آن ها را اجرا کند.

او درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلا که تعهدمان روی سه بازی آخر است و امیدوارم این سه بازی با خوبی و خوشی به پایان برسد، در پایان فصل وقت برای فکر درباره پیشنهادات وجود دارد.

دیدگاه‌ها