کد خبر : 1700239 | 15 مرداد 1399 ساعت 14:25 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهمترین بازی هفته فوتبال ایران نیازمند نگاه ویژه

در فاصله یک هفته مانده به پایان این رقابت ها، بازی مس کرمان و آلومینیوم اراک، یک فینال تمام عیار برای مشخص شدن دومین سهمیه صعود به لیگ برتر خواهد بود.

مهمترین بازی هفته فوتبال ایران نیازمند نگاه ویژه

به گزارش "ورزش سه"،  دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که پس از تعطیلات کرونایی، تیم آلومینیوم برای دو هفته رده دوم جدول را از مس گرفته بود، اما دو لغزش پیاپی از تیم آلومینیوم این فرصت را به مس کرمان داد که مجددا جایگاه دوم خود را از این حریف پس بگیرد و حتی با سه امتیاز بیشتر فاصله مطمئنی نیز در این رده نسبت به آلومینیوم داشته باشد.


دو تیم صنعتی لیگ یک، در هفته های اخیر پابه پای هم به پیروزی رسیدند تا کورس آن ها برای تصاحب رده دوم جدول، به یکی از زیباترین جدال های این روزهای فوتبال ایران تبدیل شود... دو تیم البته در شرایطی کاملا متفاوت در سه هفته اخیر پیروزی های پیاپی خود را ثبت کردند.بخصوص که مس در حالی برابر سپیدرود در کرمان و استقلال در خوزستان به پیروزی رسید که با پنالتی عجیب دقیقه 88 که بر علیه این تیم در بازی با سپیدرود اعلام شد و همچنین اخراج اشتباه بازیکن مس در خوزستان که در گرمای اهواز این تیم را بیش از 20 دقیقه ده نفره کرد نتایجش را کسب کرد.

 

حالا دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که در بازی رودروی آن ها جای هیچ اشتباهی برای هیچکس باقی نمی ماند. نه اشتباه از سوی دو تیم که می دانند در این بازی تکلیف خود را می توانند روشن کنند و نه اشتباه برای تصمیمات گرفته شده در جریان این بازی که با سرنوشت آن ها بازی خواهد کرد. این بازی که کاملا حکم یک فینال را دارد باید در شرایط کاملا عادلانه برای دو تیم برگزار شود و نظارت های حداکثری که بر این مسابقه نیز انجام گرفته است همین موضوع را اثبات می کند البته اگر اثرات این نظارت ها در زمین مسابقه جلوه خود را کاملا نشان دهد تا نه خبری از اشتباهات و تصمیمات بهت آور  باشد و نه خبری از حاشیه سازی هایی که در کنار زمین برای کشتن روح فوتبال اتفاق می افتد.

 

بر اساس اخبار رسیده از سازمان لیگ، بازی حساس تیمهای مس کرمان و آلومینیوم اراک با حضور افسران کمیته ضد دوپینگ برگزار خواهد شد. اتفاقی که معمولا در هفته های پایانی لیگ برای حساسیت بالای بازی ها برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها