کد خبر : 1700240 | 15 مرداد 1399 ساعت 14:37 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

زدن 15 گل برای گرفتن شماره 10

شرط عجیب رئیس باشگاه برای لژیونر ایرانی

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک موفق شد از نگاه هواداران این تیم به عنوان برترین بازیکن فصل انتخاب شود.

شرط عجیب رئیس باشگاه برای لژیونر ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی در اولین فصل حضورش در اوکراین با ثبت هشت گل در لیگ این کشور توانست رضایت هواداران المپیک را به خود جلب کند و در پایان فصل نیز با رای آنها به عنوان برترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.


او در گفتگو با ایرنا در اینباره گفته: در مجموع امسال نسبت به سال گذشته همه چیز بهتر بود و به تجربه‌ام افزوده شد. انتخابم به عنوان بهترین بازیکن فصل المپیک دونتسک از سوی هواداران واقعا اتفاق خوشحال‌کننده‌ای بود. این یعنی به خوبی توانستم بخشی از توانایی‌ام را نشان دهم و حس لذت‌بخشی است. این می‌تواند شروع موفقیت‌های دیگر باشد که بدون برنامه‌ریزی و تلاش هدفمند به دست نخواهد آمد.

 

وی با اشاره به اینکه قرار بود در صورت ثبت ۱۵ گل پیراهن شماره ۱۰ را از رییس باشگاه دریافت کند گفت: عملکردم با در نظر گرفتن جام حذفی ۱۰ گل، سه پاس گل و ۲ پنالتی بود که فکر می‌کنم آمار نسبتا خوبی باشد. در مورد پیراهن هم رییس باشگاه گفته بود باید ۱۵ گل بزنم تا شماره ۱۰ را بگیرم چون واقعا این شماره را دوست دارم. اما از وقتی که شماره هشت را گرفتم حس خوبی به آن پیدا کردم.

 

1516946

 

زاهدی با اشاره به شرایطش در این تیم گفت: نوسانات در این فصل بسیار زیاد بود. خیلی عوامل دست به دست هم داد تا تیم عملکرد قابل توجهی نداشته باشد. وقتی لیگ به ۲ قسمت تقسیم شد اگر رتبه دوم را بین ۶ تیم به دست می‌آوردیم می‌توانستیم به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا برسیم اما متاسفانه سوم شدیم. الان اوضاع با توجه به حفظ اسکلت‌بندی تیم شناخت بازیکنان از یکدیگر بهتر شده است. 

 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره پستش در المپیک نیز گفت: در نیم فصل دوم پستم به هافبک پشت مهاجم تغییر کرد. این وظیفه به من محول شد تا بیشتر رو به عقب بیایم و بازیکنان وینگر را تغذیه کنم و همین باعث شد تا از روند گلزنی دور شوم. در این مدت بیشتر با کار گروهی آشنا شدم و بیشتر در خدمت تیم بودم. این برای تیم راضی‌کننده بود و در پایان فصل هم توانستم گلزنی‌هایم را ادامه دهم.

 

وی درباره تصمیمش برای آینده نیز گفت: یک سال دیگر با المپیک قرارداد دارم و شرایطم با این تیم خوب است. به تمرینات هم برگشتم و حدود ۲۰ روز دیگر مسابقات آغاز می‌شود. با این وجود نقل و انتقالات تا حدود ۲ ماه دیگر ادامه دارد. تمرکزم ۱۰۰ درصد روی کار خودم است. 

دیدگاه‌ها