کد خبر : 1700245 | 15 مرداد 1399 ساعت 14:20 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

رودری:

به رئال نشان می دهیم که تیم بهتری هستیم

رودریگو هرناندز هافبک دفاعی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است توانایی این را دارند تا یک بار دیگر بر رئال مادرید غلبه کنند.

به رئال نشان می دهیم که تیم بهتری هستیم

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی میزبان رئال در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت، مارس گذشته با برتری 1-2 سیتیزن ها در برنابئو خاتمه یافت و رئال حالا کار دشواری برای صعود به دور بعد دارد.

نسبت به بازی رفت، رئال شرایط بسیار بهتری پیدا کرده و به عنوام قهرمان لالیگا پای به ورزشگاه اتحاد می گذارد در حالی که سیتی در لیگ برتر و جام حذفی ناکام ماند و حالا به دنبال کسب اولین قهرمانی خود در چمپیونزلیگ است.

 

 

Real Madrid 1-2 Man City: Report, Rating & Reaction as Comeback ...

 

 

رودریگو که تابستان گذشته از اتلتیکو مادرید راهی منچسترسیتی شد، در مورد بازی برابر رئال به وبسایت باشگاه سیتی گفت:« خیلی به خودمان اطمینان دارم. رئال البته که تیم بزرگی است و می تواند هر تیمی را شکست دهد. آنها رئال مادرید هستند و توانایی پیروزی بر ما را دارند ولی ما نشان خواهیم داد که تیمی بهتری هستیم. باید این را در زمین ثابت کنیم. در برنابئو این را نشان دادیم و برای بازی برگشت هم باید کاملا آماده و با تمرکز بالا باشیم.»

 

رودری ادامه داد:« رئال بهترین تیم لالیگاست و این را اخیرا با قهرمانی ثابت کرد. ما مقابل بهترین تیم اسپانیا قرار خواهیم گرفت و می دانیم که برای قطعی کردن صعود، باید در بالاترین سطح ممکن ظاهر شویم و بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.»

 

 

1516936

 

دیدگاه‌ها