کد خبر : 1700252 | 15 مرداد 1399 ساعت 15:35 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرزو در مصاحبه با مارکا توضیح داد

واکنش رسمی اتلتیکو به شایعات جذب خامس

رئیس اتلتیکو هرگونه شایعه جذب خامس رودریگز از رئال را تکذیب کرد.

واکنش رسمی اتلتیکو به شایعات جذب خامس

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که در مقطعی از فصل به رده ششم لالیگا نیز سقوط کرده بود، پس از شروع مجدد فوتبال توانست جبران مافات کرده و در نهایت با قرار گرفتن در رتبه سوم، یک بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

 

 

1516960

 

 

تیم دیه گو سیمئونه هفته دیگر در لیسبون باید به مصاف لایپزیش برود و در صورت پیروزی راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد. اتلتیکو امسال امیدواری بالایی برای قهرمانی دارد.

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو به رادیو مارکا گفت:« لیگ قهرمانان اشتیاق و انگیزه بزرگ ما محسوب می شود. پس از فصلی غیرعادی، همین که توانستیم در رتبه سوم لالیگا قرار بگیریم هم خوب است و اگر بتوانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم، بهترین پایان ممکن را رقم زده ایم.

خیلی ها معتقدند لایپزیش حریف ساده ای در یک چهارم نهایی است ولی همچنان معتقدم برابر حریفی دشوار بازی داریم و هرگز نباید حریف را دست کم گرفت. مهمترین بازی فصل، همان بازی پیش رو است.»

 

سرزو ادامه داد:« فکر می کردم سال 2016 در میلان قهرمان اروپا شویم ولی در پنالتی ها به رئال باختیم. فینال 2014 لیسبون را نیز همه به یاد دارند که در دقیقه پایانی برتری را از دست دادیم و سپس فشار روحی و بدنی باعث شد رئال کار را در وقت های اضافه تمام کند. امیدوارم امسال طلسم لیگ قهرمانان شکسته شود.»

 

 

1505916

 

 

خریدهای جدید:« تیمی متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان در اختیار داریم. مجموعه ای عالی ولی اگر دیه گو سیمئونه بازیکنی را از ما بخواهد، برای جذبش تلاش خواهیم کرد. همه می دانید که شرایط اقتصادی پس از کرونا خوب نیست و خدا را شکر که ادامه لالیگا به انجام رسید وگرنه فاجعه می شد.»

 

خامس رودریگز تابستان گذشته سخت مورد توجه اتلتیکو قرار داشت ولی پس از اینکه رئال در یک بازی دوستانه 7-3 به اتلتیکو باخت، این انتقال هم منتفی شد. شایعاتی در مورد علاقه دوباره اتلتیکو به ستاره کلمبیایی شنیده می شود ولی سرزو در واکنش به این اخبار گفت:« خامس؟ فکر نمی کنم او دیگر جایی در برنامه های ما داشته باشد. خامس قطار اتلتیکو را از دست داد.»

 

دیدگاه‌ها