کد خبر : 1700260 | 15 مرداد 1399 ساعت 15:54 | 24.7K بازدید | 9 دیدگاه

رسول پناه: تا یک ماه بعد مطالبات برانکو را پرداخت می‌کنیم

مهدی رسول پناه می‌گوید که 60 درصد از مطالبات برانکو پرداخت شده و بقیه بدهی نیز پرداخت می‌شود.

رسول پناه: تا یک ماه بعد مطالبات برانکو را پرداخت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در گفتگوی اخیر خود با اشاره به پرونده برانکو گفت: 4 پرونده برای آقای برانکو هست؛ یکی زلاتکو، ایگور، مارکو و دیگری هم برای آقای برانکو. ما پرونده آقای زلاتکو و ایگور و برانکو را با 5 درصد جریمه پرداخت کردیم اما چون حجم مطالبات آقای برانکو بالا بود بخشی را پرداخت کردیم و یک نامه ای هم تهیه کردیم برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم. اما چون می‌دانید بانک های عمان به خاطر عید قربان 12 روز تعطیل هستند، نقل و انتقالی که برای آقای بیرانوند هست را روز یکشنبه به حساب ایشان واریز خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از منابع درآمدی ما پول آقای بیرانوند بوده که تا دیشب به حساب واسطه ما واریز نشده بود. این 515 هزار دلار بود که ما می خواستیم این را بابت بدهی آقای برانکو بدهیم؛ این پول امروز نشست و ما یک مقدارش را واریز کردیم و بقیه را هم یکشنبه پرداخت خواهیم کرد.

 

او درباره ادامه این پرداخت گفت: مشکلی که وجود دارد این است که بخشی از این پول از محل درآمدهای ما در فیفا بوده و این زمان بر است. اما استعلامی از فیفا گرفتیم و این را برای کمیته انضباطی هم ارسال کردیم. این زمان بر است اما مشکل پرداختی فیفا برای پرونده زلاتکو و ایگور است. اما ما از مطالبات آقای برانکو و دستیارانش را 60 درصدش را پرداخت کردیم و بقیه را هم در چند روز آِینده پرداخت خواهیم کرد و در یک ماهی هم که به ما فرصت داده خواهد شد، این پرداخت می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

رسول پناه در پاسخ به این سوال که چه زمانی تصفیه حساب انجام خواهد شد، عنوان کرد: ما هفته آینده بخش دیگری را می‌دهیم اما بقیه می‌ماند که ما از محل دیگری درآمد داریم. ما حسن نیت را به برانکو و دستیارانش اعلام می‌کنیم و نیت ما این است که پرداخت کنیم چون ایشان از بهترین مربیان کشور است. حتی مبلغی که ما به ریال عمان پرداخت می‌کنیم را ایشان به یورو می‌خواهد و ما حتی کارمزد ایشان را هم دادیم و حسن نیتمان را نشان دادیم چون ایشان مربی بزرگی هستند و هواداران ما هم نگرانند و ما هم تلاش می‌کنیم مشکلی به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها