کد خبر : 1700261 | 15 مرداد 1399 ساعت 16:06 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مدیریت مس برای لیگ برتری شدن

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرد از بازیکنان این تیم حمایت ویژه‌ای دارد تا با روحیه مقابل آلومینیوم قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، اردشیر سعدمحمدی در تمرین اخیر تیم فوتبال مس کرمان حضور پیدا کرد تا موجب دلگرمی و روحیه‌بخشی به اعضای این تیم شود و حمایت مدیریت این شرکت را از روند صعود مسی‌ها به لیگ برتر اعلام کند.

علاوه بر سعدمحمدی، در این دیدار حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین محمودی‌نیا، مدیرعامل باشگاه مس کرمان و پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز حضور داشتند.

 

1516972

 

در این دیدار که در زمین تمرینی شهدای مس برگزار شد، سعدمحمدی با قدردانی از تلاش بازیکنان مس کرمان در بازی های قبلی بر همت همه جانبه و بیشتر در بازی روز شنبه مقابل آلومینیوم تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط فنی خوب تیم، از این منظر تیم توانایی کسب پیروزی در بازی روز شنبه را دارد و تنها باید از نظر تمرکز و دقت در این مسابقه شرایط مطلوب خود را حفظ کند و به لیگ برتر راه یابد.

او با بیان اینکه با صعود تیم فوتبال مس کرمان به رقابت‌های لیگ برتر، پازل ورزش شرکت مس در سال جاری کامل خواهد شد گفت: مردم کرمان بیش از هفت سال چشم انتظار چنین شبی بودند که با صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر شادی را با تمام وجود در دل خود حفظ کنند؛ از همین رو فارغ از هر مسئله‌ای در شنبه شب که همزمان با عید سعید غدیر خم است، با نهایت تلاش و تمرکز، بازیکنان دل‌های مردم را شاد کنند.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیش از بازی هفته قبل برابر نیروی زمینی در تهران هم حضور پیدا کرده بود.

 

1516971

دیدگاه‌ها