کد خبر : 1700262 | 15 مرداد 1399 ساعت 16:48 | 30.2K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ مبهم ستاره محبوب زیدان به تمدید با رئال

کاسیمیرو قابل اعتمادترین بازیکن رئال نزد زین الدین زیدان محسوب می شود و تمام فصل هر زمان در دسترس بود، برای رئال به میدان رفته است.

پاسخ مبهم ستاره محبوب زیدان به تمدید با رئال

به گزارش "ورزش سه"، کاسیمیرو سال 2013 بود که از سائوپائولو جذب رئال مادرید شد و در ابتدا به تیم دوم رئال انتقال پیدا کرد. سرنوشت او زمانی تغییر کرد که ژوزه مورینیو از او برای بازی مقابل بتیس دعوت کرد و به وی میدان داد.

ستاره برزیلی در همان بازی ثابت کرد که لایق حضور در رئال مادرید است و اوج درخشش او به بازی برگشت برابر دورتموند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 14-2013 بر می گردد؛ زمانی که کارلو آنچلوتی ترجیح داد به کاسیمیرو در وست فالن میدان بدهد و او یکی از عوامل ناکامی زردها در جبران شکست 3-0 بازی رفت بود. دیداری که در نهایت با برتری دو گله دورتموند تمام شد ولی رئال به نیمه نهایی رفت.

 

 

1484356

 

 

ستاره برزیلی فصل بعد به پورتو قرض داده شد ولی سپس به رئال برگشت و تبدیل به مهره ثابت کهکشانی ها زیر نظر زین الدین زیدان شد. در حال حاضر نمی توان ترکیب رئال را بدون کاسیمیرو تصور کرد و فصل جاری از حیث دقایق بازی نیز شماره یک رئال محسوب می شود.

 

در حالی که قرارداد کاسیمیرو تا پایان فصل بعد اعتبار دارد، بسیاری از هواداران نگران وضعیت آینده او هستند و هرچند  دو ماه پیش مارکا ادعا کرد که دو طرف به توافق نهایی رسیده اند و قرارداد کاسیمیرو تا 2023 تمدید شده ولی این اتفاق هنوز رخ نداده و ستاره برزیلی با رئال تمدید نکرده است.

کاسیمیرو در مصاحبه اسپورته اینتراتیوو و در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قرارداد گفت:« این سوالی پیچیده است و معتقدم الان زمان صحبت در مورد آن نیست. فعلا تمرکز من روی بازی با سیتی دوخته شده و هیچ چیز مهمتر از بازی روز جمعه نیست. باشگاه به خاطر کرونا در شرایط اقتصادی خاصی است و زمانش که برسد، مدیر برنامه هایم با سران باشگاه در مورد تمدید صحبت خواهد کرد.»

 

 

1507080

دیدگاه‌ها