کد خبر : 1700267 | 15 مرداد 1399 ساعت 16:25 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

جوسازی می‌کنند تا تیم نتیجه نگیرد؛

حمایت تراکتور از الهامی در راه آسیایی شدن

باشگاه تراکتور اعلام کرد توجهی به حواشی ندارد و ضمن حمایت از سرمربی این تیم، امیدوار به کسب سهمیه آسیایی است.

حمایت تراکتور از الهامی در راه آسیایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده و با شکست‌ناپذیری در پنج مسابقه اخیرش موفق شده تبدیل به یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی شود، این شانس را دارد تا در سه بازی پیش رو به این مهم دست پیدا کند.

 

سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان در حالی با تیم‌هایی همچون استقلال، سپاهان، شهرخودرو و فولاد در رقابت آسیایی شدن هستند که در فهرست نفرات خود و به ویژه در خط حمله با مشکل جدی مواجه‌اند و از سوی دیگر بازیکنان سرشناس این تیم مثل ویلیان میمبلا، رضا اسدی، ایمان سلیمی و ... نیز بخاطر بیماری یا آسیب دیدگی نتوانسته‌اند در هفته‌های اخیر به میدان بروند و احتمالا اسدی و میمبلا باز هم شرایط خوبی برای بازی پیش روی تراکتوری‌ها برابر شاهین شهرداری نداشته باشند تا دست ساکت الهامی خالی‌تر از همیشه شود.

 

الهامی که پس از حضور در تراکتور توانست این تیم را از رده یازدهم جدول به جمع بالانشین‌ها برساند و بیشترین امتیاز یک سرمربی به نسبت مدت زمان حضورش در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان را بگیرد، امیدوار است با در اختیار داشتن بازیکنان‌اش ازجمله میمبلا، اسدی و سلیمی در هفته‌های پایانی دچار مشکل در چینش نفرات و تعویض‌های جریان بازی نشود.

 

با وجود مشکلاتی که تراکتور در فهرست بازیکن و غایبان پُرشماری که در هفته‌های گذشته داشته و احتمالا در بازی با شاهین هم داشته باشد، اما به شکل عجیبی کمپین‌هایی در برخی رسانه‌های مجازی تبریز علیه این تیم که شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیایی دارد، به وجود آمده است.

 

1516977

 

تراکتور که هر ساله در هفته‌های پایانی دچار انتقادات می‌شود و نتوانسته به هدف و خواسته آسیایی شدن خود برسد، اکنون نیز کمپین‌هایی را مقابل خود می‌بیند که در صورت عدم توجه به حواشی به وجود آمده به آنها می‌تواند در سه بازی پیش رو نتیجه بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

 

یکی از مسائلی که در کمپین‌های علیه تراکتور مطرح شد، استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری این تیم بود، اما این سرمربی جوان روز گذشته با روحیه بالایی در تمرین سرخ‌پوشان آذربایجان حضور پیدا کرد و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با بازیکنان‌اش داشت تا به نوعی به این شایعات پایان دهد.

 

در این باره کریم جمالی، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره مطرح شدن شایعه استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری تراکتور و انتخاب مسعود شجاعی جای وی تا پایان فصل به فارس می‌گوید: هیچ بحثی در این زمینه مطرح نشده است. الهامی به دلیل بیماری مادرش به تهران رفته و یک روز در تمرین تیم ما غیبت داشت. روز گذشته هم در تمرین شرکت کرد  و با جدیت پیگیر آماده‌سازی تیم است. نمی‌دانم چنین خبری از کجا درآمده، اما از آن بی اطلاع هستم و البته باید بگویم چنین بحثی صحت ندارد.

 

او ادامه داد: متاسفانه در هفته‌های اخیر حواشی و جوسازی‌های زیادی علیه باشگاه تراکتور انجام شده است. یک روز بحث جدایی احسان حاج‌صفی را مطرح می‌کنند، روز دیگر درباره اشکان دژاگه و رضا اسدی صحبت می‌شود؛ یک روز درباره حمزویی بحث می‌کنند و کلی شایعه درست می‌شود. متاسفانه تراکتور هر سال در پایان فصل و از این مسائل از اینگونه حواشی ضربه خورده است.

 

1516976

 

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور تاکید کرد: سیاست و موضع باشگاه تا پایان فصل این است که  به این حواشی ورود نکنیم و واکنشی هم نشان ندهیم، چراکه برخی می خواهند تمرکز تیم را بهم بریزند. هدف از ایجاد این مباحث هم به حاشیه کشاندن تراکتور و به هم زدن تمرکز تیم است. ان‌شاءالله در پایان فصل درباره تمام این موارد به شکل کامل، شفاف و واضح صحبت می‌کنیم. در حال حاضر نمی‌خواهیم آرامش تیم بهم بریزد و هوادار هم از ما موفقیت تراکتور را می‌خواهد.

 

جمالی یادآور: آقای الهامی پس از بازی با پیکان دو روز به بازیکنان اصلی تیم استراحت داد و نفرات ذخیره هم زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. آقای الهامی با هماهنگی کادر فنی و باشگاه یک روز به تهران رفتند تا به وضعیت مادر خود رسیدگی کنند؛ در حال حاضر هم مشکلی وجود ندارد و در تمرینات هستند.

دیدگاه‌ها