کد خبر : 1700268 | 15 مرداد 1399 ساعت 16:36 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک پرسپولیسی، سد راه نکونام برای کسب سهمیه

فولاد خوزستان در صورت برد در بازی معوقه با نفت مسجدسلیمان به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر می شود.

یک پرسپولیسی، سد راه نکونام برای کسب سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان یکی از تیم هایی است که بعد از شروع مجدد مسابقات فوتبال نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی است. از این رو شاگردان جواد نکونام که بحران کرونایی شدن نفرات شان را پشت سر گذاشته‌اند امیدوار هستند در بازی معوقه با نفت مسجدسلیمان به برد برسد و اختلاف شان با رده دوم را به حداقل برسانند و از این طریق شانس خود برای کسب سهمیه آسیایی را افزایش بدهند.


رقیب پنجشنبه شب فولادی ها اما تیم نفت مسجدسلیمان است که در لیگ نوزدهم قدرتمند نشان داده است. مهدی تارتار در این فصل تیمی را ساخته که به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهد و متخصص نباختن محسوب می‌شود. نفت به طور مشترک با پرسپولیس و سپاهان با 4 شکست کمترین باخت را در بین همه تیم های لیگ برتر دارد و همین موضوع کار نکونام و شاگردانش را در بازی خانگی پیش رو سخت تر می‌کند.


از طرف دیگر مهدی تارتار که سابقه کاپیتانی و مربیگری در پرسپولیس را هم دارد، انگیزه زیادی خواهد داشت تا در بازی های باقیمانده دیگر اعاده حیثیت کند و روزهای درخشانش را ادامه دهد. او چندی قبل  در مصاحبه‌ای گفته بود در نهایت جوانمردی بازی خواهند کرد تا روند خوب تیمش حفظ شود و به همین خاطر سد راه محکمی در مسیر آسیایی شدن فولاد محسوب می‌شوند.


گفتنی است؛ دیدار فولاد و نفت مسجدسلیمان ساعت 21 پنجشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها