کد خبر : 1700270 | 15 مرداد 1399 ساعت 16:41 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک راست استقلال جلوی شهرخودرو کیست؟

فرهاد مجیدی پلن‌های مختلفی برای انتخاب جایگزین آرش رضاوند در بازی با شهرخودرو خواهد داشت.

هافبک راست استقلال جلوی شهرخودرو کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی استقلال طی چند مسابقه گذشته این تیم را با آرایش 2-4-4 به زمین فرستاده و اتفاقا جواب مثبتی نیز گرفته و نتایج خوبی هم حاصل شده است. در این شرایط اگرچه رسیدن مدافعان وسط می‌تواند عاملی برای تغییر سیستم استقلال به 2-5-3 باشد اما بعید به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی بخواهد به ترکیب برنده اش مقابل سپاهان دست بزند.


البته او با توجه به محرومیت آرش رضاوند مجبور است در خط هافبک تغییراتی را به وجود آورد. نکته قابل توجه در ترکیب استقلال این است که علی دشتی هم به دلیل مصدومیت در بازی فرداشب حضور ندارد و همین موضوع تا حدی دست کادرفنی آبی ها را می بندد. از طرفی این احتمال وجود دارد که مجیدی در بازی با شهرخودرو تیمش را با آرایش 3-3-4 به زمین بفرستد که به این ترتیب علی کریمی، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی 3 هافبک وسط آبی ها خواهند بود و مثلث هجومی قائدی، مطهری و دیاباته در نوک حمله شکل می‌گیرد.


البته استفاده از 3 مهاجم در بازی بیرون از خانه مقابل تیم قدرتمند شهرخودرو ریسک بزرگی است و اگر کادرفنی استقلال بخواهد از همان سیستم 2-4-4 بهره ببرد، ممکن است مهدی قائدی را در پست هافبک راست و به جای آرش رضاوند به بازی بگیرد. از طرفی احتمال دارد مجیدی در بازی فرداشب وریا غفوری را یک پست جلو تر ببرد و از او به عنوان هافبک راست استفاده کند که در این صورت محمد دانشگر دفاع راست آبی ها خواهد بود.


باید منتظر ماند و دید سرمربی جوان استقلال در نهایت از کدام بازیکن به عنوان جایگزین آرش رضاوند در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها