کد خبر : 1700271 | 15 مرداد 1399 ساعت 17:02 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

میکل بیسچوف:

اشمایکل هر کاری می‌کند تا بازیکن منچستر شود

مدافع دانمارکی سابق سیتی معتقد است کسپر اشمایکل در رویای بازی برای منچستریونایتد است.

اشمایکل هر کاری می‌کند تا بازیکن منچستر شود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اشتباهات متوالی داوید دخیا در نیم فصل دوم باعث لبریز شدن کاسه صبر کادر فنی یونایتد شده و آنها به دنبال جذب یک دروازه بان جدید هستند. در دوران حضور سرالکس فرگوسن در یونایتد، پیتر اشمایکل نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشت و حالا ممکن است شاهد حضور فرزند او درون دروازه این تیم باشیم.

 

 

1516273

 

 

دین هندرسون در تابستان امسال و بعد از سپری کردن یک دوره بسیار موفق قرضی با شفیلد یونایتد در لیگ برتر به یونایتد باز خواهد گشت، اما مشخص نیست این دروازه بان 22 ساله می تواند انتخاب اول اوله گونار سولسشر باشد یا خیر. نشریه سان اخیرا مدعی شد ممکن است دوباره هندرسون برای کسب تجربه بیشتر راهی تیم دیگری شود و آنها برای انتقال کسپر اشمایکل وارد عمل شوند. دروازه بان لسترسیتی در فصول اخیر نمایش درخشانی در ترکیب این تیم داشته و می تواند به سرعت به گزینه اول یونایتد تبدیل شود.

 

اشمایکل 15 سال پیش در منچسترسیتی بود که بازی در لیگ برتر را تجربه کرد. او تا سال 2009 در عضویت این باشگاه بود ولی وقتی نتوانست دروازه بان شماره یک تیم شودt به ناتس کانتی پیوست و از سال 2011 نیز در عضویت لسترسیتی قرار دارد و سال 2016 با این تیم فاتح لیگ برتر شد.

 

 

1516985

 

 

اشمایکل بی تاب بازی برای منچستریونایتد است و این را هم تیمی دانمارکی سابق او در سیتی یعنی میکل بیسچوف نیز تایید می کند.

مدافع میانی سابق سیتی بین سال های 2001 تا 2006 به اکسترا بلادت گفت:« کسپر 33 ساله است و معتقدم این عاملی بازدارنده برای انتقالش به منچستریونایتد نخواهد بود. تعداد زیادی از گلرهای موفق یونایتد، از سی سالگی به بعد برای این تیم درخشیده اند.

معتقدم کسپر می تواند 4 سال دیگر نیز در همین سطح به بازی ادامه دهد و گلری بسیار خوب برای یونایتد باشد. کسپر همیشه هوادار یونایتد بوده و خواهد بود. انتقال به این تیم و پا گذاشتن در جای پدر، رویای بزرگ او بوده است. اگر کسپر فقط ده بازی فرصت حضور در دروازه یونایتد را پیدا کند، شاهد جهش او خواهیم بود. او آنقدر هوادار دوآتشه یونایتد است که هر کاری برای رسیدن به پیراهن این باشگاه انجام خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها