کد خبر : 1700275 | 15 مرداد 1399 ساعت 17:10 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال جذاب و چالش جدیدی داشتم؛

طیبی: بسیار مشتاق بازی در بنفیکا هستم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران بنفیکا امیدوار است به موفقیت در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان با تیم جدیدش برسد.

طیبی: بسیار مشتاق بازی در بنفیکا هستم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بنفیکا امروز اعلام کرد حسین طیبی، بازیکن ایرانی سابق تیم غیرت قزاقستان را به خدمت گرفته و در فصل جدید او را در اختیار خواهد داشت.

 

حسین طیبی در گفت‌وگو با سایت باشگاه بنفیکا با اشاره به انتخاب این تیم عنوان کرد: از پیوستن به بنفیکا بسیار خوشحال هستم. این یک چالش بسیار جذاب برای من خواهد بود و خیلی امیدوار هستم تا با این تیم به موفقیت برسم و می‌دانم که بنفیکا افتخارات زیادی به دست آورده است.

او ادامه داد: وقتی شما در بنفیکا بازی می‌کنید، فقط به فکر پیروزی در هر مسابقه هستید؛ همه بازیکنان به بنفیکا به‌عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان احترام قائل هستند و این تیم ریشته‌دار است و افتخارات زیادی دارد.

ستاره ایرانی بنفیکا عنوان کرد: من چندین بار تجربه بازی مقابل بنفیکا را داشتم و کاملا شناخت دارم و متوجه شدم که این باشگاه یکی از تیم‌های قدرتمند جهان است.

 

طیبی با بیان اینکه بنفیکا بیشتر از تمام تیم‌های پرتغالی در تمام جهان هوادار دارد، ابراز کرد: اخیرا پیام‌های محبت‌آمیزی از تماشاگران بنفیکا دریافت کردم و بسیار مشتاق هستم تا در کنار آنها بازی کنم.

او عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای موفقیت بنفیکا و ایجاد خاطرات خوب انجام می‌دهم و مطمئن هستم که همچنان افتخارآفرینی این تیم را ادامه خواهیم داد، فصل جدیدی از موفقیت‌ها را رقم می‌زنیم و من هم برای چنین اتفاقی در بنفیکا هستم.

دیدگاه‌ها