کد خبر : 1700278 | 15 مرداد 1399 ساعت 17:27 | 31.6K بازدید | 6 دیدگاه

مانولو سانچیس:

رئال به احتمال 60 درصد سیتی را حذف می کند

اسطوره رئال مادرید خوشبینی زیادی نسبت به صعود تیم محبوبش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دارد.

رئال به احتمال 60 درصد سیتی را حذف می کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید 5 ماه پیش در یک بازی عجیب و در زمین خود 1-2 به سیتی باخت. قرار بود بازی برگشت اواخر اسفند ماه برگزار شود ولی به دلیل شیوع کرونا به جمعه پیش رو موکول شد. این تعویق به سود رئال شد و حالا با روحیه ای مضاعف و پس از فتح لالیگا به مصاف سیتیزن ها خواهد رفت. هرچند سرخیو راموس در این بازی غایب خواهد بود ولی بسیاری معتقدند شانس صعود رئال نسبت به زمستان گذشته بیشتر شده است.

 

 

1516942

 

 

مانولو سانچیس کاپیتان سابق رئال که دو بار با این تیم سابقه فتح لیگ قهرمانان را دارد، در مورد بازی جمعه شب در ورزشگاه اتحاد گفت:« رئال از نظر من 60 درصد شانس صعود دارد. پس از شروع مجدد لالیگا رئال تبدیل به یک تیم متفاوت شد. تیمی که پیشتر روی خلاقیت های فردی حساب می کرد، تبدیل به تیمی با اتحاد و انسجام گروهی مثل زدنی شد. اتحادی که 10 برد متوالی را رقم زد تا تیم پس از سه سال بار دیگر قهرمان لالیگا شود. رئال برای صعود به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، حالا شانس به مراتب بیشتری نسبت به زمستان دارد. شانس پیروزی رئال 60 به 40 برای سیتی است.»

 

 

1516938

 

 

سانچیس ادامه داد:« پپ دو بار با بارسا قهرمان چمپیونزلیگ شده و می خواهد با سیتی هم به این افتخار دست پیدا کند و تاریخ ساز شود ولی معتقدم رئال یک بار دیگر می تواند گواردیولا را ناکام بگذارد و به دور بعدی برود.»

 

شانس صعود بارسا برابر ناپولی:« بارسا می داند که بازی دشواری پیش رو دارد ولی آنها شانس اول صعود هستند. البته باید مراقب باشند چون ناپولی یک تیم ایتالیایی است و احتمال هر اتفاقی خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها