کد خبر : 1700279 | 15 مرداد 1399 ساعت 17:16 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

۵ تیم منتظر رای کمیته انضباطی برای بازی جنجالی!

دیدار شب گذشته استقلال‌ ملاثانی و شهید قندی زد نیمه تمام ماند و تیم‌های بالای جدول منتظر رای کمیته انضباطی در خصوص این دیدار هستند.

۵ تیم منتظر رای کمیته انضباطی برای بازی جنجالی!

به گزارش ورزش سه، شب گذشته دیدارهای هفته بیست و چهارم گروه اول لیگ دسته دوم برگزار شد و طی آن در بالای جدول تیم‌های فولادنوین و خیبر خرم‌آباد پیروز شدند و همچنین شهرداری آستارا به دلیل حاضر نشدن حریف برنده اعلام شد.


در حساس‌ترین دیدار گروه تیم‌های استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند و در حالی‌که نیمه اول دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسیده بود اما درگیری‌ها بین دو نیمه بین اعضای دو تیم باعث شد تا حواشی عجیبی به وجود بیاید. اعضای هر تیم روایت خاص خود را از این دیدار  روایت می‌کنند و خود را محق سه امتیاز می‌دانند، سه امتیازی که برای تمام ۵ تیم بالای جدول اهمیت بالایی دارد.


هم اکنون تیم خیبر با ۴۸ امتیاز در رده نخست قرار دارد، شهرداری آستارا با ۴۶ امتیاز و فولادنوین با ۴۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارد. تیم‌های استقلال ملاثانی با ۴۵ امتیاز و شهید قندی یزد ۴۳ امتیاز در جدول هستند و این سه امتیاز می‌تواند سرنوشت هر تیمی را عوض کند. در صورتیکه استقلال ملاثانی برنده دیدار اعلام شود به صدر جدول خواهد رفت و اگر سه امتیاز بازی به شهید قندی برد برسد این تیم به رده دوم جدول خواهد رسید.


قطعا کمیته انضباطی پیش از برگزاری مسابقات هفته آینده مسابقات رای خود را اعلام خواهد کرد تا سرنوشت تیم‌ها در آستانه پایان مسابقات مشخص و یکسان باشد.
در هفته بعدی تیم شهید قندی یزد به مصاف فولادنوین خواهد رفت، شهرداری آستارا میزبان شهرداری همدان خواهد بود. استقلال ملاثانی و خیبرخرم‌آباد نیز دیگر دیدار حساس را در خرم‌آباد انجام می‌دهند.

دیدگاه‌ها