کد خبر : 1700280 | 15 مرداد 1399 ساعت 17:30 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

خطرناک ترین بازیکن رئال از نگاه مدافع سابق سیتی

جولیان لسکات مدافع سابق منچستر سیتی معتقد است که این تیم با شکست رئال مادرید راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

خطرناک ترین بازیکن رئال از نگاه مدافع سابق سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در چهارچوب بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید خواهد شد. شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت با نتیجه 2-1 رئال را در سانتیاگو برنابئو شکست دادند تا حالا در آستانه حذف پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی قرار بگیرند.

 

جولیان لسکات، مدافع سابق منچسترسیتی معتقد است که مهاجم فرانسوی رئال مادرید یعنی کریم بنزما بزرگترین تهدید برای منچسترسیتی خواهد بود. او در این باره گفت: " اگرچه ممکن است ادن هازارد به میادین بازگشت باشد اما فکر می‌کنم که کریم بنزما مهم ترین تهدید از سوی رئال مادرید محسوب می‌شود. فکر نمی‌کنم که کریم بنزما در این مدت به خاطر گل هایی که برای رئال مادرید به ثمر رسانده، اعتباری که شایسته اش بوده را به دست آورده باشد."

 

 

1515265

 

 

لسکات در ادامه گفت: " قطعاً عدم حضور سرخیو راموس در این بازی یک حسرت بزرگ برای رئال مادرید خواهد بود. با این حال آنها واران را در اختیار دارند که من فکر می‌کنم در کنار آیمریک لاپورت و ویژیل فن دایک جز بهترین مدافعان دنیا به حساب می‌آید.

 

به طور کلی رئال مادرید تیمی پر از استعداد های جهانی است. منچسترسیتی نیز تیم بسیار خوبی است و هیچ کس در لیگ قهرمانان نمی‌خواهد با آنها روبرو شود. پیش‌بینی می‌کنم که منچسترسیتی دوباره رئال مادرید را شکست خواهد داد و مرحله بعدی چمپیونزلیگ صعود می‌کند."

دیدگاه‌ها