کد خبر : 1700282 | 15 مرداد 1399 ساعت 17:50 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

توتی:

یک ایتالیا منتظر حذف بارسا برابر ناپولی است

اسطوره فوتبال ایتالیا دوست دارد شنبه پیش رو شاهد صعود ناپولی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه نوکمپ باشد.

یک ایتالیا منتظر حذف بارسا برابر ناپولی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و ناپولی شنبه پیش رو در نوکمپ و از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت در سن پائولو با تساوی 1-1 خاتمه یافته و آبی اناری ها به یک تساوی بدون گل برای صعود نیاز دارند. 

بارسا که از سال 2015 دیگر نتوانسته قهرمان چمپیونزلیگ شود و در سال های اخیر دو حذف تحقیرآمیز برابر رم و لیورپول را تجربه کرده، برای اینکه فصل را بدون جام به پایان نبرد، محکوم به قهرمانی در چمپیونزلیگ است در حالی که کار بسیار دشواری پیش رو دارد.

 

 

1504120

 

 

ناپولی روز شنبه برای اولین بار در یک بازی رسمی قدم به نوکمپ خواهد گذاشت تا تبدیل به هشتمین باشگاه ایتالیایی شود که در ورزشگاه اختصاصی بارسا به میدان رفته است. این تیم باید نتیجه ای کسب کند که هیچ تیم ایتالیایی از سال 2012 در نوکمپ کسب نکرده است

 

فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال ایتالیا معتقد است مردم کشورش امیدوارند ناپولی بتواند بارسلونا را شکست دهد و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

او در حمایت از تیم تحت هدایت دوستش جنارو گتوزو گفت:« امیدوارم ناپولی بتواند از بارسلونا عبور کند. من امیدوارم و تمام ایتالیا خواهان چنین اتفاقی هستند.»

 

 

1516713

 

 

توتی به لورنزو اینسینیه که آسیب دیده است و مشخص نیست به دیدار شنبه شب برسد نیز اشاره کرد و گفت:« تلاش کردم که به اینسینیه انرژی بدهم و دوست دارم به این بازی برسد.»

دیدگاه‌ها