کد خبر : 1700284 | 15 مرداد 1399 ساعت 18:45 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

ایلکای گوندوغان:

در منچسترسیتی همه تیمو ورنر را می شناسند

ستاره آلمانی سیتی به تمجید از تیمو ورنر و کای هاورتز هم تیمی هایش در مانشافت پرداخت.

در منچسترسیتی همه تیمو ورنر را می شناسند

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر ماه گذشته میلادی با امضای قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند از لایپزیش به چلسی پیوست. این بازیکن 24 ساله در 45 بازی 34 گل برای تیمش به ثمر رساند تا نقش موثری در قرار گرفتن لایپزیش در رده سوم جدول بوندسلیگا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد.

هواداران چلسی امیدوارند که این بازیکن در فصل 21 - 2020 عملکرد مشابهی در ترکیب تیمشان داشته باشد تا بتوانند فاصله ایجاد شده با لیورپول و سیتی در صدر جدول را کم کنند.

 

 

1504006

 

 

ایلکای گوندوغان در تیم ملی آلمان با ورنر همبازی بوده و انتظار دارد که او تاثیرگذاری اش را در فوتبال انگلیس نیز ادامه دهد. هافبک سیتی به اسپرت بیلد گفت:« باور کنید همه در سیتی تیمو ورنر را می‌شناسند. بسیاری از هم تیمی‌ها از من در مورد او سوال می پرسند. ورنر شایسته هرگونه احترام است.»

 

 

1515427

 

 

چلسی همچنین در تلاش است که کای هاورتز، ستاره آلمانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد. گوندوغان شاهد استعداد این بازیکن نیز بوده و فکر می‌کند که او در همین حالا نیز از میشاییل بالاک بازیکن آلمانی سابق آبی پوشان بهتر است.

او در این باره گفت:« از نظر من هاورتز از نظر توانایی بازی حتی از بالاک نیز بهتر است. بالاک سطحی از خشونت و ذهنیتی قوی در بازی خود داشت. او بازیکن برتر نسل قبلی بود و در زمین یک بازیکن آزاردهنده البته از حیث مثبتش به شمار می‌رفت. کای اینطور نیست.»

 

 

1290211

دیدگاه‌ها