کد خبر : 1700292 | 15 مرداد 1399 ساعت 18:33 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

حضور ادن هازارد مقابل سیتی در هاله ای از ابهام

مچ پای مصدوم ادن هازارد باعث شده تا کادر فنی رئال در مورد حضور این بازیکن در ترکیب ابتدایی بازی با سیتی تردید داشته باشد.

حضور ادن هازارد مقابل سیتی در هاله ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا که تقریبا با همان بازیکنان سابقش و بدون کمک خاصی از سوی ادن هازارد ستاره 100 میلیون یورویی اش حاصل شد، این روزها سخت در حال تمرین است تا روز جمعه بتواند شکست 1-2 بازی رفت برابر منچسترسیتی را جبران کرده و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

 

 

1512699

 

 

در رختکن رئال به این اطمینان رسیده اند که امسال می توانند فاتح چمپیونزلیگ شوند اما در گام اول باید سیتی را از پیش رو بردارند. رئال به احتمال زیاد بدون ادن هازارد در این بازی حاضر خواهد شد.

برنامه زیدان استفاده از مثلث مارکو آسنسیو، کریم بنزما و ادن هازارد برابر سیتی بود ولی در تمرین چند روز اخیر، هازارد چندان امیدوارکننده نبوده و مچ پای او بار دیگر باعث دوری او از فرم همیشگی شده است تا زیدان به طور جدی در مورد بازی دادن به او دچار تردید شود.

در شرایطی که هازارد همچنان روی فرم نیست، شانس وینیسیوس برای قرار گرفتن در ترکیب یازده نفره بالا ارزیابی می شود. مهاجم 19 ساله برزیلی در بازی رفت نیز در ترکیب ثابت بود و پاس گل رئال را نیز به ایسکو داد.

زیدان امیدوار است در صورت گذر از سد سیتی، هازارد بتواند خود را به بازی یک چهارم نهایی برساند.

 

 

1516820

دیدگاه‌ها