کد خبر : 1700298 | 15 مرداد 1399 ساعت 19:10 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لیون و دفاع جالب از ساری در برابر انتقادات

رودی گارسیا، سرمربی لیون، تعریف و تمجید ویژه ای در باره یوونتوس انجام داد.

سرمربی لیون و دفاع جالب از ساری در برابر انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری در اولین فصل حضور خود در تورین به دلیل سبک بازی تیمش مورد انتقادات قرار گرفته و با وجود قهرمانی یووه در فصل 20-2019 سری آ اما بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که تیم شان اصلاً نمایش های خوبی را ارائه نداده و امید چندانی برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارد.

 

بیانکونری جمعه شب و در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون خواهد رفت؛ مسابقه ای که به طور قطع از سختی‌ زیادی برای تیم ساری برخوردار خواهد بود چرا که آنها در دیدار رفت با یک گل شکست خورده بودند و حالا باید در تورین به پیروزی با بیش از این تعداد گل دست پیدا کنند.

 

 

1514739

 

 

سرمربی لیون یعنی رودی گارسیا اما پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس به دفاع از عملکرد مائوریتزیو ساری و تیمش در برابر انتقادات پرداخته است. او در این باره گفت: " من بازی های یوونتوس را دیده ام و می دانم که بسیاری می گویند که آنها خوب بازی نمی کنند. پاسخ من این است که یووه در 36 بازی موفق به فتح لیگ شد و این نشان می‌دهد که سایر تیم‌ها افت نکرده اند. به طور قطع اگر آنها در چند بازی آخر خود هم به پیروزی احتیاج داشتند، در آنها نیز حریفان شان را شکست می دادند.

 

ساری DNA یوونتوس را حفظ کرد و با آنها به قهرمانی رسید. با این وجود آنها هنوز هم مورد قضاوت قرار می گیرند اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که یوونتوس هنوز هم بهترین است."

دیدگاه‌ها