کد خبر : 1700299 | 15 مرداد 1399 ساعت 19:18 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

دومین خرید بزرگ پپ گواردیولا قطعی شد

ناتان آکه، مدافع هلندی بورنموث برای انتقال 41 میلیون پوندی با منچسترسیتی به توافق دست یافته است.

دومین خرید بزرگ پپ گواردیولا قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در فصل گذشته مشکلات زیادی را به علت تعدد بازیکنان مصدوم در قلب خط دفاعی تجربه کرد و حالا در همین ابتدای بازار تابستانی برای خرید یک مدافع میانی جدید به توافق دست یافته است. طبق ادعای اسکای اسپورتس، ناتان آکه در حال حاضر در شهر منچستر است و انتظار می رود طی 24 ساعت در باشگاه منچسترسیتی تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته و در صورت موفقیت قرارداد 41 میلیون پوندی او با سیتی امضا شود.

 

1517017

 

این مدافع 25 ساله روز سه شنبه از تعطیلات بازگشت و به زودی و عنوان دومین خرید تابستانی پپ گواردیولا تا قبل از پایان هفته معرفی خواهد شد. مدیران سیتی قبل از پایان فصل لیگ برتر مذاکرات شان با بورنموث را آغاز کرده و هفته گذشته با مبلغ 41 میلیون پوند برای خرید ناتان آکاه با این تیم به توافق دست یافتند.

 

ناتان آکه در سال 2017 با قراردادی 20 میلیون پوندی از چلسی به بورنموث نقل مکان کرد و فرانک لمپارد علاقه زیادی به حضور دوباره این تیم در استمفوردبریج داشت، اما مدافع هلندی تصمیم گرفت به پیشنهاد سیتیزن ها پاسخ مثبت دهد. باشگاه منچسترسیتی دیشب اعلام کرد انتقال 21 میلیون پوندی فران تورس، وینگر اسپانیایی والنسیا را نهایی کرده است. پیش از این نام بازیکنانی چون میلان اشکرینار از اینتر و کالیدو کولیبالی از ناپولی نیز به عنوان گزینه های پپ گواردیولا شنیده شده بود.

دیدگاه‌ها