کد خبر : 1700301 | 15 مرداد 1399 ساعت 19:38 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال- کوتینیو؛ هر لحظه جدی تر از قبل

به نظر می رسد که آرسنال شانس بسیار زیادی برای جذب ستاره برزیلی بارسلونا داشته باشد.

آرسنال- کوتینیو؛ هر لحظه جدی تر از قبل

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو به بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، این ستاره برزیلی در ابتدا نمایش های خوبی را در باشگاه آلمانی ارائه داد تا جایی که گفته شد در صورت ادامه این روند بایرنی ها قطعاً قرارداد این بازیکن را دائمی خواهند کرد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و سران بایرن چندی پیش به شکل رسمی اعلام کردند که علاقه ای به این کار ندارند.

 

کوتینیو تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در بایرن‌مونیخ باقی خواهد ماند اما پس از آن باید دوباره به بارسلونا بازگردد اما به نظر نمی‌رسد که باشگاه کاتالانی هیچ علاقه‌ای به حفظ این بازیکن داشته باشد و قصد دارد او را به منظور تامین منابع مالی برای خریدهای دیگر به فروش برساند.

 

 

1514898

 

 

اگرچه طی ماه های گذشته بحث های زیادی درباره آینده فیلیپ کوتینیو شنیده شده و حتی گفته شد که این بازیکن راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد اما در چند هفته اخیر مسئله حضور ستاره برزیلی در آرسنال جدی تر از قبل شده است. حالا و در همین رابطه نشریه کاتالانی اسپورت نیز مدعی شده که باشگاه بارسلونا هیچ علاقه‌ای به حفظ کوتینیو ندارد و قصد دارد این بازیکن را به فروش برساند. اسپورت همچنین می گوید که بحث حضور کوتینیو در لندن و باشگاه آرسنال بسیار جدی شده و توپچی ها مذاکرات بسیار پیشرفته ای در راه این انتقال انجام داده‌اند.

دیدگاه‌ها