کد خبر : 1700306 | 15 مرداد 1399 ساعت 19:57 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

انتخاب نساجی سال خیلی خوبی برایم رقم زد؛

دهقانی: دوست داشتم درشهرم با سپاهان بازی کنم

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید به زودی آسیب دیدگی او از ناحیه همسترینگ بهبود پیدا خواهد کرد.

دهقانی: دوست داشتم درشهرم با سپاهان بازی کنم

رضا دهقانی وینگر تیم فوتبال نساجی مازندران که به دلیل کشیدگی همسترینگ در دیدار قبلی قرمزپوشان قائمشهری مقابل پرسپولیس دیدار برابر سپاهان را از دست داد و به احتمال زیاد دیگر نمی تواند در مدت زمان کم باقی مانده برای تیمش بازی کند، در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد شرایط خود اینطور حرف زد: خیلی دوست داشتم مقابل تیم سابق و محبوب خودم در ورزشگاه نقش جهان که خاطرات زیادی برایم تداعی می کند، بازی کنم. حس خیلی خوبی به من می داد ولی متاسفانه نمی توانم بازی کنم.


او که به صورت قرضی از سپاهان در نساجی مازندران بازی می کند، سپس احرف هایش را در مورد آسیب دیدگی اش ادامه داد و افزود: با اجازه که ای از مدیرعامل و کادر فنی گرفته ام، در اصفهان تحت درمان هستم و شرایطم به زودی خوب می شود.


بازیکن سابق تیم ملی که به دلیل مصدومیت دیگر نمی تواند تا پایان فصل و در سه بازی باقی مانده برای نساجی مازندران بازی کند، با تشکر از هواداران این تیم مازندرانی عنوان کرد: واقعا سال خیلی خوبی در کنار تیم نساجی مازندران و هواداران این تیم داشتم. از حمایت های آنها ممنونم. از انتخاب های خوبم بود و سال خیلی خوبی را از نظر فوتبالی پشت سرگذاشتم. با نساجی به تیم ملی امید رسیدم. دست تک تکشان را می بوسم و امیدوارم این تیم همیشه موفق باشد و هوادارانش همیشه شاد.

دیدگاه‌ها