کد خبر : 1700307 | 15 مرداد 1399 ساعت 19:59 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن فصل سری آ در آستانه تمدید با یووه

توتومرکاتو مدعی شد که پائولو دیبالا در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس قرار گرفته است.

بهترین بازیکن فصل سری آ در آستانه تمدید با یووه

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در ابتدای فصل تا آستانه جدایی از یوونتوس پیش رفت. همچنین به نظر می رسید که این ستاره آرژانتینی در آستانه انتقال به منچستر‌یونایتد قرار دارد اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت که در یووه ماندگار شود.


 
دیبالا در ابتدای فصل نیز شرایط خوبی در یوونتوس نداشت و در چند بازی متوالی روی نیمکت نشست اما در ادامه او قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و حالا به یک مهره غیرقابل جانشین و کلیدی در تیم مائوریتزیو ساری تبدیل شده است. تا جایی که حتی اخیراً ستاره آرژانتینی بالاتر از بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و چیرو ایموبیله به عنوان بهترین بازیکن فصل 20-2019 سری آ انتخاب شد.

 

 

1502109

 

 

در روزهای گذشته صحبت های زیادی در رابطه با تمدید قرارداد پائولو دیبالا مطرح شده و حتی مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی یعنی فابیو پاراتیچی اخیرا این اطمینان را به هواداران بیانکونری داد که ستاره آرژانتینی در آلیانز ماندگار خواهد شد. حالا و در همین رابطه توتومرکاتو مدعی شده که دیبالا در آستانه تمدید قرارداد یوونتوس قرار گرفته و تنها یک قدم تا این اتفاق فاصله دارد. بر اساس ادعای این منبع قرارداد دیبالا تا سال 2025 تمدید خواهد شد و حقوق این بازیکن نیز افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها