کد خبر : 1700310 | 15 مرداد 1399 ساعت 20:29 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

فران تورس:

بعد از امضا با سیتی گواردیولا به من تبریک گفت

فران تورس، خرید جدید منچستر سیتی از والنسیا در مصاحبه ای درباره جزئیات حضورش در این تیم صحبت کرد.

بعد از امضا با سیتی گواردیولا به من تبریک گفت

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته از خرید اسپانیایی منچسترسیتی رونمایی شد و فران تورس با قراردادی به ارزش 21 میلیون پوند به این تیم انگلیسی پیوست تا به نوعی جانشین لروی سانه شود که اخیراً به بایرن مونیخ پیوسته بود. در واقع به نظر می رسد که پپ گواردیولا تأثیر زیادی در جذب تورس داشته چرا که گفته می‌شود سرمربی کاتالان علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد.

 

فران تورس حالا در مصاحبه ای با مارکا درباره جزئیات توافق با منچستر سیتی صحبت کرده است. او در این باره گفت: " همه چیز در این باره بسیار دیر پیش رفت. اولین تماس سیتی با والنسیا بود و آنها گفتند که قصد دارند درباره من مذاکره کنند. من آن روز بسیار عصبانی بودم. مدیر برنامه ام در شهر منچستر حضور داشت و با من تماس گرفت که بگوید توافق حاصل شده است و از این پس برای سیتی به میدان خواهم رفت. به طور کلی تیم های زیادی به دنبال جذب من بودند اما باید خودم را کنترل می کردم."

 

 

1516835

 

 

تورس در ادامه گفت: " گواردیولا به خاطر پیوستن به سیتی به من تبریک گفت و آرامش را به من القا کرد. می خواهم تمام تلاشم را انجام دهم و سریعاً با تیم هماهنگ شوم. هرچه رقابت بیشتری داشته باشید قطعاً بهتر هم خواهید شد. همیشه باید در بهترین حالت خود باشید چرا که در غیر این صورت نیمکت نشین می شوید. از یک طرف هیجان زده و خوشحال هستم و از طرف دیگر ناراحت چراکه باشگاه مورد علاقه ام را ترک کرده ام."

دیدگاه‌ها