کد خبر : 1700314 | 15 مرداد 1399 ساعت 21:03 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته- اینتر؛ توافق به یک شرط! (عکس)

بر خلاف چند روز پیش، شرایط در باشگاه اینتر بین مدیریت و آنتونیو کونته بهبود یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد شرایط در اینتر در حال حرکت به سمت آرامش است و بین کادر فنی و مدیریت توافقاتی حاصل شده است. آنتونیو کونته بعد از دیدار با آتالانتا به انتقاد از رویکرد مدیران باشگاه در عدم حمایت از او و بازیکنان پرداخت و شرایط در مقطعی به قدری بحرانی شد که به نظر می رسید دوران حضور کونته در اینتر رو به پایان است.

 

اما نشریه گاتزتا امروز در گزارشی مدعی شد کمپانی سونینگ و استیوین ژانگ قول داده اند در تابستان امسال منابع مالی لازم برای موفقیت اینتر در فصل بعد را فراهم کرده و بازیکنان مدنظر کونته را جذب کنند. اما آنها فصل بعد از سرمربی اینتر پیروزی می خواهند و البته یک قول مهم نیز از او گرفته اند. کونته دیگر نباید در انظار عمومی اینگونه مدیریت را به باد انتقاد گرفته و به آنها حمله کند. این رفتار سرمربی ایتالیایی به مذاق مالکان اینتر خوش نیامده و در صورت تکرار ممکن است پایان کار او روی نیمکت نراتزوری را رقم بزند.

 

پس بدین ترتیب به نظر می رسد کونته حداقل فعلا در اینتر ماندنی است و شایعات حضور مکس آلگری با مائوریتسیو پوچتینو به دست فراموشی سپری می شود. اینتر امشب در لیگ اروپا باید به مصاف ختافه برود و این جام آخرین شانس این تیم برای کسب جام در فصل جاری است، اتفاقی که اگر رخ بدهد جای پای کونته در اینتر را محکم تر خواهد کرد.

 

1517033

دیدگاه‌ها