کد خبر : 1700315 | 15 مرداد 1399 ساعت 21:06 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری‌زاده: استقلال فردا روز سختی را تجربه می‌کند

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو معتقد است شرایط این تیم طوری است که می‌تواند یک روز سخت را برای استقلال رقم بزنند.

بختیاری‌زاده: استقلال فردا روز سختی را تجربه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برترگفت: «ابتدا وظیفه خودم می‌دانم که روز خبرنگار را به بچه‌های رسانه و خبرنگاران زحمتکش کشورمان تبریک بگویم. ما بعد از بازی صنعت نفت که به اعتقاد من می‌توانستیم بازی را ببریم و متاسفانه در دقایق پایانی روی یک اشتباه و یک پنالتی امتیازات را تقسیم کردیم، ولی این چیزی از ارزش‌ها و بازی خوب بچه های شهرخودرو کم نمی‌کند. ما در دو بازی قبل مستحق پیروزی بودیم. ولی به هر حال همان ریتم را در تمرینات ادامه دادیم و خیلی خوب تمرین کردیم و هدف‌گذاری کردیم برای بازی فردا با استقلال که ان‌شاءالله با برد این تیم، تا اندازه‌ای نتایج دو بازی قبل را جبران مافات کرده باشیم و شانس کسب سهمیه را که خیلی برای ما مهم است داشته باشیم.»

 

بختیاری زاده درباره آخرین وضعیت محرومان و مصدومان تیمش نیز اظهار داشت: «من حقیقتا عادت ندارم قبل از بازی در مورد محروم و به خصوص مصدوم صحبت کنم، چون اعتقاد به کار تیمی دارم و همه بچه‌ها، چه جوان‌ها و چه باتجربه‌ها و چه بازیکنانی که روی نیمکت بودند و ممکن است فردا شانس بازی داشته باشند همه برای ما مهم هستند. در بازی قبل با صنعت نفت که روی کاغذ برای کسب سهمیه هنوز شانس داشت، من چهارتا پنج بازیکن اصلی را نداشتم، ولی به کار تیمی و اتحاد تیمی اعتقاددارم. ما فردا شرایطمان خیلی بهتر از بازی قبل است و از تمام ظرفیت‌های‌مان می‌توانیم استفاده کنیم.

 

وی درباره اینکه یا فرشاد فرجی، سعید صادقی، جسن جعفری به بازی خواهند رسید بیان کرد: «من نام بازیکنی را نمی‌برم، ولی فقط بسنده می‌کنم به این موضوع که همه شرا یط خوبی را برای اینکه فردا روز سختی برای استقلال رقم بزنیم، داریم که این برای من مهم است.»

 

سرمربی شهر خودرو در پاسخ به این سوال که شما قرارداد یک سال و نیمه با شهرخودرو دارید، اما در صورت شکست تیم‌تان مقابل استقلال تا حد زیادی شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست خواهید داد و آیا این موضوع روی قرارداد شما تأثیرگذار است یا خیر؟ بختیاری زاده در واکنش به طرح این سؤال گفت: «در کار مربیگری دو مسئله برای من مهم است، اول اینکه در تمام انتخابات و تصمیم‌گیری‌ها عدالت باید اجرا شود و مسئله دوم اینکه خیلی برایم مهم است اینکه بتوانم امانت‌دار خوبی برای باشگاه و هواداران باشم. برایم اینکه یک سال باشم یا دو سال، مهم است، ولی مهم‌تر این است که با تصمیمات درست شهر خودرو را با شرایط بهتری از گذشته و مثل یک امانت‌دار تحویل بدهم. چیزی که برای من خیلی مهم این است از روزی که آمدم تا لحظه‌ای که اینجا باشم این است که برای بهتر شدن تیم با تمام وجودم تلاش کنم و در حال حاضر اصلی ترین تمرکز من روی استقلال است. استقلالی که 10 نفرِ سپاهان را شکست داده و یکی از تیم‌های خوب لیگ استو حتما حریف قابل احترامی است، ولی شک نکنید بچه های شهر خودرو جوری آماده شدند که برای رویارویی مقابل استقلال لحظه شماری می‌کنند و شک نکنید و فردا استقلال روز سختی را تجربه خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها