کد خبر : 1700319 | 15 مرداد 1399 ساعت 21:35 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی پدیده ژاپنی رئال مشخص شد

آاس مدعی شد که تاکفوسا کوبو، پدیده ژاپنی رئال مادرید به صورت قرضی راهی ویارئال خواهد شد.

مقصد بعدی پدیده ژاپنی رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از عملکرد فوق العاده تاکفوسا کوبو در مسابقات پیش فصل رئال مادرید، این احتمال شکل گرفت که شاید زین الدین زیدان با وجود صحبت های قبلی، این پدیده ژاپنی را در تیمش حفظ کند اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و کوبو با قرارداد قرضی به مایورکا پیوست.

 

اگرچه مایورکا در فصل 20-2019 رقابت های لالیگا اصلا نتایج خوبی به دست نیاورد و نهایتاً با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم به دسته پایین تر سقوط کرد اما به طور قطع می توان از پدیده ژاپنی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم یاد کرد. کوبو در 35 بازی برای به میدان رفت و آمار 4 گل و 4 پاس گل را به ثبت رساند.

 

 

1516377

 

 

با وجود نمایش های درخشانی که کوبو از خود ارائه داده اما به نظر می رسد که رئال مادرید قصد دارد برای یک یا دو فصل دیگر این بازیکن را به تیم دیگری قرض بدهد. در واقع رئالی ها اعتقاد دارند که ستاره ژاپنی هنوز به کسب تجربه نیاز دارد و در این راه باید بیشتر به میدان برود؛ اتفاقی که در صورت بازگشت به رئال مادرید برای او رخ نخواهد داد.

 

طی روزهای گذشته صحبت های زیادی درباره آینده کوبو مطرح شده بود و به نظر می رسید که این بازیکن در آستانه انتقال به سویا قرار دارد اما حالا آاس مدعی شده که کوبو با قراردادی یک ساله و بدون هیچ بند خرید دائمی راهی ویارئال خواهد شد تا فصل آینده زیر نظر سرمربی جدید این تیم یعنی اونای امری به میدان برود.

دیدگاه‌ها