کد خبر : 1700322 | 15 مرداد 1399 ساعت 21:46 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

بدشانسی پشت بدشانسی؛ مصدومیت دیگر ستاره PSG!

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن در دیدار مقابل آتالانتا غایب خواهد بود.

بدشانسی پشت بدشانسی؛ مصدومیت دیگر ستاره PSG!

به گزارش "ورزش سه"، از هفته آتی رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آغاز می شود و پاری سن ژرمن باید دراین مرحله به مصاف آتالانتای شگفتی ساز برود. نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن پس از مصدومیت در تمرینات دیروز قادر به حضور در بازی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا نخواهد بود و نام این بازیکن از فهرست پاری سن ژرمن خارج خواهد شد.

 

1447893

 

به نظر می رسد وراتی بعد از برخورد با اریک چوپو موتینگ آسیب دیده و دچار مصدومیت ساق پا شده است. بررسی شرایط فیزیکی وراتی موید آن است که او حداقل یک هفته قادر به بازی کردن نیست و بدین ترتیب شانسی برای حضور این هافبک ایتالیایی برابر آتالانتا وجود ندارد. این اتفاق در حالی رخ داد که مارکو وراتی در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و در جریان برتری 1-2 پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه برابر لیون نیز به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

اما وراتی تنها غایب تیمش در این دیدار نیست و به نظر می رسد کیلیان امباپه نیز نمی تواند پاری سن ژرمن را مقابل آتالانتا یاری کند. البته اخیرا اخباری در مورد بهبود مصدومیت امباپه شنیده شده، اما همچنان شانس او برای همراهی تیمش بالا نیست.

دیدگاه‌ها