کد خبر : 1700326 | 15 مرداد 1399 ساعت 22:19 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

زیدان و امیدواری به رئال مادرید پساکرونا

رئال مادرید امیدوار به ادامه روند بعد از کرونا در دیدار مقابل منچسترسیتی است.

زیدان و امیدواری به رئال مادرید پساکرونا

به گزارش "ورزش سه"، شکست در آخرین دیدار پیش از تعطیلی موقت مسابقات فوتبال به علت کرونا در اسپانیا باعث شد رئال مادرید صدر جدول را به بارسلونا واگذار کند، اما هنگام آغاز مجدد مسابقات شاهد تیمی متحول شده بودیم و در نهایت شاگردان زین الدین زیدان موفق شدند عنوان قهرمانی این فصل لالیگا را از آن خود کنند.

 

1513609

 

در واقع هیچ تیمی در اروپا بعد از آغاز مجدد فوتبال بهتر از رئال مادرید عمل نکرده است. آنها از 11 بازی موفق به کسب 10 پیروزی و تنها یک تساوی شدند و 31 امتیاز از 33 امتیاز را دشت کردند. بعد از آنها میلان متحول شده با استفانو پیولی بود که 30 امتیاز گرفت و در ادامه بایرن با 27، اتلتیکومادرید با 25، سویا با 23 و منچستریونایتد با 21 امتیاز رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

 

با این کارنامه زیدان امیدوار به بازگشت تیمش مقابل منچسترسیتی است. آنها در شرایطی جمعه شب این هفته در انگلیس مهمان سیتیزن ها هستند که در بازی رفت با نتیجه 1-2 مغلوب شده و کار دشواری برای صعود به جمع هشت تیم برتر دارند. اما زیدان تا یه حال در مراحل حذفی لیگ قهرمانان طعم حذف شدن را نچشیده و امیدوار است روند درخشان تیمش بعد از کرونا باعث رقم خوردن یک بازگشت بزرگ در انگلیس و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان شود.

دیدگاه‌ها