کد خبر : 1700344 | 16 مرداد 1399 ساعت 00:54 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: بازیکنانم نباید از برد سیر شوند

جواد نکونام از بازیکنان خود تقدیر کرد و نتایج این فصل فولاد را درخشان دانست.

نکونام: بازیکنانم نباید از برد سیر شوند

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان درباره این دیدار اظهار داشت: بازی سختی را فردا داریم و میدانیم با تیمی بازی داریم که دنبال نباختن است و تیم منسجم، منظم و قابل احترامی است. سعی میکنیم بازی خوبی را انجام دهیم و نکته ای که نباید فراموش کنیم و یک مقدار کم لطفی می‌شود و می‌خواهند تمرکز ما را بهم بزنند این است که تمام صحبت ما با هواداران فولاد از اول فصل این بوده که تمام بازی ها تلاش می‌کنیم، تمام بازی ها می‌جنگیم بهترین نتیجه را بگیریم و الان هم در آخرین دقیقه مبارزه می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و در آخر هر اتفاقی که بیفتد، خداراشکر می‌کنیم و بقیه را می‌گذاریم روی اتفاقاتی که در فوتبال باید رقم بخورد.

 

سرمربی فولاد افزود: تیم ما تا همین الان هم شاهکار کرده و کار بزرگی انجام داده و بازیکنان باید بدانند که وقتی میتوانیم به موفقیتی برسیم باید تلاش کنیم. از بازیکنان ممنونم که تا الان توانستند این نتایج را بگیرند، ممنونم و آن ها سنگ تمام گذاشتند که توانستیم به این نتیجه برسیم. قطعا همه بازیکنان تمام تلاششان را میکنند که نتیجه بگیریم و هر نتیجه ای که بود از این تلاش خوشحال باشیم.

 

او در پایان درباره وضعیت بازیکنانش هم گفت: از این خیلی خوشحالم که تیممان شرایطی پیدا کرده که مردم خوزستان و طرفداران فوتبال به این تیم افتخار می‌کنند و آن را دوست دارند. این باعث خوشحالی من و مدیریت باشگاه است، این که بچه ها زحمت کشیدند، من واقعا ممنونشان هستم اما باید بدانند که نباید سیر شوند و بایستی تا آخرین لحظه تلاش کنند و دفتر زندگی راپربار رقم بزنند.

دیدگاه‌ها