کد خبر : 1700363 | 16 مرداد 1399 ساعت 09:47 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاسمیرو:

هنوز هم از حرف زدن با زیدان استرس می گیرم

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید صحبت های جالبی را درباره زین الدین زیدان مطرح کرد.

هنوز هم از حرف زدن با زیدان استرس می گیرم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 28 برزیلی در سال 2013 به رئال مادرید پیوست و حالا می‌توان از او به عنوان یکی از مهمترین ارکان موفقیت تیم زین‌الدین زیدان و به طور کلی لوس بلانکوس طی سال‌های گذشته یاد کرد.

 

علی رغم پیشرفت فوق‌العاده‌ای که کاسمیرو در عملکردش داشته اما او حالا در مصاحبه ای می گوید که زیدان هنوز هم از او می‌خواهد که بهتر از این شود. کاسمیرو در این باره گفت: " حتی امروز هم وقتی با زین الدین زیدان صحبت می کنم کمی استرس  می گیرم. من به او می گویم که شما جام جهانی 98 را به دست آوردید اما هیچ چیزی تغییر نکرد.

 

با توجه به شناختی که از او پیدا کردم می توانم بگویم که زیدان شایسته تمام چیزهایی که تابه حال به آنها دست یافته است. فروتنی و نحوه صحبت او درباره فوتبال یک اتفاق ویژه است و همواره با عشق و محبت زیادی با ما رفتار می کند."

 

 

1442664

 

 

کاسمیرو در ادامه گفت: " زیدان در یک موضوع اصرار زیادی دارد و همیشه به ما می‌گوید که شما می‌توانید بهتر و بهتر شوید. او می گوید من از شما نمی خواهم کاری انجام دهی که قادر به انجام آن نیستی بلکه تنها خواسته من ارائه دادن توانایی های خودت است. زیدان اعتماد زیادی به من دارد."

دیدگاه‌ها