کد خبر : 1700367 | 16 مرداد 1399 ساعت 09:59 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

هم‌تیمی سابق قربانی رکوردشکنی قایدی می‌شود؟

پس از گذراندن اتفاقات تلخ برای مهاجم جوان آبی‌ها او امیدوار است سرانجام بتواند در دیدار مقابل شهر خودرو دهمین گل فصلش را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از صحنه‌های دراماتیک دیدار هفته گذشته استقلال و سپاهان، اشک‌های مهدی قایدی مهاجم جوان آبی‌ها پس از تعویض زودهنگام مجیدی بود که حسابی در فضای مجازی وایرال شد؛ البته مجیدی هم پس از تعویض و هم در تمرین روز بعد تیمش حسابی به قایدی دلداری داد و به او اطمینان داد که می‌تواند در دیدارهای باقیمانده به قول ابتدای فصل خود عمل کند و 10 گل برای استقلال در لیگ نوزدهم بزند.

 

 

 

 

قایدی که تاکنون 9 گل در لیگ به ثمر رسانده و آخرین گل او به دیدار پایانی نیم فصل نخست در 23 آذرماه 98 مقابل شاهین بوشهر باز می‌گردد و قایدی 12 هفته است که نتوانسته برای آبی‌ها در لیگ گلزنی کند؛ پس از انگیزه که کادرفنی استقلال به باشوی کوچک داد او امیدوار است در دیدار 6 امتیازی مقابل شهر خودرو بتواند سرانجام طلسم 10 گله شدن خود را بشکند و از زیر بار فشارها خارج شود.

 

او برای انجام این مهم یک رقیب آشنا را در مقابل خود و در درون دروازه شهر خودرو می‌بیند؛ مهدی رحمتی سنگربان فصل گذشته استقلال که  باید دید دوئل دو هم بازی سابق به کجا خواهد رسید .  قایدی اگر موفق به گلزنی شود طلسم 236 روز گل نزدن خود را در لیگ خواهد شکست و به وعده ده گله شدن خود در لیگ نوزدهم عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها