کد خبر : 1700370 | 16 مرداد 1399 ساعت 10:03 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

از جنگ برای صدرنشینی تا جدال برای کسب سهمیه

شهر خودرو - استقلال و دو نیمه متفاوت

دیدارهای استقلال و شهرخودرو در لیگ نوزدهم، دو سرنوشت کاملا متفاوت داشت.

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در دیدار آغازین هفته بیست و هشتم لیگ برتر، شهرخودرو میزبان استقلال خواهد بود. این دو تیم با وضعیتی کاملا متفاوت نسبت به دیدار رفت مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.


در بازی رفت که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، هدف دو تیم رسیدن به صدر جدول بود. جایی که آندره آ استراماچونی هدایت آبی پوشان را برعهده داشت و در سوی دیگر میدان نیز یحیی گل محمدی بر روی نیمکت مشهدی ها نشسته بود. پس از پایان دیدار که با برتری یک بر صفر استقلالی ها به پایان رسید، شاگردان استرا به صدر جدول صعود کردند هر چند که پس از جدایی این سرمربی ایتالیایی، داستان لیگ نوزدهم برای استقلال، بطور کلی تغییر کرد.

 

 

 


اما اکنون این دو تیم نه برای صعود به صدر جدول، بلکه برای کسب جایگاه دومی یا سومی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند. چرا که تکلیف قهرمان امسال لیگ، از مدتها قبل مشخص شده بود. 
افت دو تیم در نیم فصل دوم پس از تغییر سرمربیانشان و افتادن سپاهان در سراشیبی سقوط، باعث شد پرسپولیس اختلاف را با تیم های مدعی افزایش دهد و مقام قهرمانی لیگ نوزدهم را از آن خود کند و حالا سایر تیم ها از جمله استقلال و شهرخودرو برای جایگاه دومی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید با یکدیگر زورآزمایی کنند.

دیدگاه‌ها