کد خبر : 1700375 | 16 مرداد 1399 ساعت 10:23 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد جالب نساجی؛ 5 تعویض هرگز!

در دوران پسا کرونا سازمان لیگ به تیم ها اجازه می دهد در جریان بازی 5 تعویض در سه وقت انجام دهند. البته انجام این تعویض ها اختیاری است و تیم ها اجازه دارند در دو وقت دو بازیکن به طور همزمان به میدان بفرستند.

رکورد جالب نساجی؛ 5 تعویض هرگز! 

به گزارش "ورزش سه"، نساجی یکی از معدود تیم هایی است که در دوران پسا کرونا و در هیچ یک از بازی های انجام داده شده 5 تعویض را انجام نداده و شاید تنها تیمی باشد که از این امتیاز استفاده نکرده! طبیعتا به این دلیل که بازیکن برای انجام 5 تعویض روی نیمکت ندارد و حتی گاها در برخی از بازی ها همانند تراکتور شاهد بودیم که محمود فکری دو تعویض انجام داد. 

 

قرعه سخت نساجی در دوران پسا کرونا و در سه هفته باقی مانده ریسک استفاده از بازیکنان جوان نساجی را کاهش داده است؛ هر  چند در بازی های اخیر شاهد استفاده از نساجی از چند بازیکن جوان نظیر باباگلی هم بودیم. 

 

نساجی امشب در یک بازی حساس در اصفهان به مصاف سپاهان می رود. این بازی از آن جهت برای سپاهان حساس است که برای کسب عنوان نایب قهرمانی و دست یابی به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کند. نساجی برای این بازی هم علی شجاعی و رضا دهقانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و محمد مهدی نظری هم محروم است. برخی از بازیکنان نساجی هم هفته هاست که به دلیل مصدومیت در اردوی تیم حضور ندارند و فصل را از دست داده اند که می توان به احسان قهاری – حامد بحیرایی، محمد عباس زاده و ... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها