کد خبر : 1700380 | 16 مرداد 1399 ساعت 10:53 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل و عصبانیت شدید از وضعیت موجود PSG

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن از وضعیت کنونی تیمش و مصدومانی که در اختیار دارد ابراز نگرانی کرد.

توخل و عصبانیت شدید از وضعیت موجود PSG

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت مارکو وراتی در تمرینات پاری سن ژرمن، باشگاه فرانسوی ساعاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که پای این بازیکن دچار کبودی شده و وضعیتش برای دیدار مقابل آتالانتا مشخص نیست. از طرف دیگر بحث حضور کیلیان امباپه در این تقابل حساس نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ این در حالی است که لوین کورزاوا به طور قطع دیدار برابر آتالانتا را از دست خواهد داد.

 

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن اما از وضعیت موجود بسیار نگران به نظر می‌رسد. توماس توخل درباره مصدومیت مارکو وراتی گفت: " ما واقعاً نگران هستیم. آسیب دیدگی او تقریباً جدی بود اما باید صبر کنیم تا معاینات پزشکی روی پایش انجام شود و پزشک در این باره صحبت کند."

 

 

1517074

 

 

توخل در ادامه پیرامون غیبت احتمالی امباپه، وراتی و عدم حضور قطعی کروزاوا در دیدار مقابل آتالانتا گفت: " شرایط اصلا خوب نیست. بلاتکلیفی زیادی وجود دارد و این یک مشکل بسیار بزرگ برای ما محسوب می‌شود. این در حالی است که به جز این بازیکن ها ادینسون کاوانی، توماس مونیه و تانگوی کواسی را هم علت تمام شدن قراردادشان در اختیار نخواهیم داشت. همیشه همین موضوع وجود داشته و قبل از بازی های لیگ قهرمانان ما اخبار منفی وجود داشته است. نمی دانم چرا همیشه اینگونه می شود.

 

ما باید در لیگ قهرمانان اروپا و در مرحله یک چهارم نهایی به میدان برویم. این یک بازی دوستانه نخواهد بود و ما باید بعد از یک استراحت چهار یا پنج ماه در یک دیدار رسمی به میدان برویم. امباپه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و به شکل 24 ساعته کار می‌کند اما آیا واقعا در بازی مقابل آتالانتا خواهد بود؟ نمی دانم. با این حال اگر هم مقابل آتالانتا به میدان برود آیا می‌تواند یک نمایش عالی را ارائه دهد؟ این را هم نمی دانم."

 

 

1474935

دیدگاه‌ها