کد خبر : 1700386 | 16 مرداد 1399 ساعت 11:41 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال مشخص شدن تیم جدید در چند روز آینده

یک هفته سرنوشت ساز در انتظار مهدی طارمی

بر اساس صحبت های رئیس باشگاه پورتو، در یک هفته آینده درباره بازیکنانی که این تیم در اختیار خواهد گرفت، از جمله مهدی طارمی تصمیم‌گیری می شود.

یک هفته سرنوشت ساز در انتظار مهدی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش رقابت های لیگ پرتغال به پایان رسید و پورتو موفق شد بالاتر از بنفیکا و با 82 امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند. اما به نظر می‌رسد که این تیم پرتغالی قصد ندارد در همین‌جا متوقف شود رئیس پورتو اخیراً از برنامه های مهم این تیم در نقل و انتقالات پیش رو رونمایی کرده بود.

 

پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو در این باره گفته بود: " ما تمام تلاش خود را برای حفظ بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم انجام خواهیم داد. از طرفی ما به جذب ستاره های بزرگ احتیاج چندانی نداریم. ما نمی‌خواهیم درباره چیزهایی که قادر به انجام آنها نیستیم، به هواداران قول دهیم اما قصد داریم اسکلت کلی تیم را حفظ کرده و دوباره تیمی مدعی را روانه مسابقات کنیم."

 

 

1517094

 

 

مشکل دیگری که باشگاه پورتو باید با آن دست و پنجه نرم کند به مشخص کردن وضعیت بازیکنان برمی‌گردد که قرارداد آنها در ژوئن 2021 تمام خواهد شد. بازیکنانی نظیر اوتاویو، پریرا، تالس، پپه، اولیویرا، ابوبکر، مارگا و سوارس؛ به خصوص اینکه باشگاه پرتغالی به دلیل قوانین مالی مربوط به یوفو مجبور خواهد بود چند بازیکن خود را به فروش برساند.

 

از طرفی رئیس پورتو حالا به ورودی های احتمالی این تیم که مهدی طارمی از ریوآوه نیز شامل یکی از آن ها می شود، اشاره کرده است. در واقع بر اساس ادعای رسانه‌های پرتغالی این بازیکنان مورد توجه باشگاه پورتو قرار گرفته‌اند: " کلودیو راموس(توندلا)، مهدی طارمی(ریو آوه)، زایدو سانوسی(سانتا کلارا)، نونو سانتوس(ریوآوه)، تونی مارتینز(فامیلیکائو)"

 

 

1513591

 

 

داکاستا در این باره می گوید: " ما چیزهای زیادی در رابطه با بازیکنان مورد علاقه پورتو شنیده ایم که بعضی از آنها واقعا مورد توجه مان قرار دارند و برخی دیگر اصلا واقعی نیستند. به طور کلی هیچ چیز مشخصی در این باره وجود ندارد. این هفته با سرمربی تیم جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا درباره بازیکنانی که او با آنها احتیاج دارد تصمیم‌گیری شده و آنها را جذب کنیم."

دیدگاه‌ها