کد خبر : 1700391 | 16 مرداد 1399 ساعت 12:08 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

مجیدی و تحریم 165 روزه کنفرانس های خبری

از آخرین حضور فرهاد مجیدی در کنفرانس های خبری قبل و بعد از بازی های استقلال، زمان زیادی می گذرد.

مجیدی و تحریم 165 روزه کنفرانس های خبری

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر، شهرخودرو میزبان استقلال خواهد بود. استقلال در صورت پیروزی در این دیدار تا حدود زیادی کسب سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کرده مگر آنکه از آن اتفاقات عجیب و غریب در دو هفته پایانی رخ دهد.


اما نکته تکراری پیش از دیدار دو تیم، عدم حضور مجیدی در کنفرانس خبری پیش از شروع بازی بود. همچون دیدارهای قبلی استقلال، مجید نامجو مطلق مربی آبی پوشان به جای سرمربی این دو تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.


هنوز کسی علت اصلی عدم حضور مجیدی در کنفرانس های قبل و پس از بازی را نمی داند اما از آخرین حضور فرهاد در نشست های خبری، 165 روز میگذرد. او آخرین بار پس از دیدار با ذوب آهن در چهارم اسفند سال قبل که با برتری آبی پوشان همراه بود، در حضور خیلی کوتاه در نشست خبری حاضر شد. مجیدی پس از آن دیدار اعلام کرد که از سبک بازی تیمش اصلا راضی نیست و فقط بابت کسب 3 امتیاز راضی است. همچنین مجیدی قول داد در پایان فصل هواداران تیمش را خوشحال کند.


از آن روز تاکنون استقلال 8 بار در لیگ برتر به مصاف رقبا رفته که فرهاد ترجیح داده در نشست های قبل و بعد از بازی حاضر نشود. باید منتظر ماند و دید بالاخره مجیدی چه زمانی به کنفرانس های خبری می آید و پاسخگوی سوالات خبرنگاران و هواداران استقلال خواهد بود.

دیدگاه‌ها