کد خبر : 1700399 | 16 مرداد 1399 ساعت 12:44 | 38.8K بازدید | 1 دیدگاه

بوناچیچ:شش هفت امتیاز را از جیب ما زدند 

دوست دارم ما هم همراه پرسپولیس جشن بگیریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید جایگاه ذوب آهن در لیگ برتر است و این تیم به حیاتش در بالاترین سطح فوتبال ایران با تمام مشکلاتی که با آن در فصل جاری مواجه شده، ادامه خواهد داد.

دوست دارم ما هم همراه پرسپولیس جشن بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس که روز آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: ابتدا دوست داشتم روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک بگویم؛ به همه زحمت کش های این قشر. این طور که به ما برمی خورد ما با شرایط خوبی به پرسپولیس نرسیده ایم. واقعا مبارزه با قهرمان چند دوره لیگ برتر و قهرمان امسال آسان نیست و بازی سختی با پرسپولیس داریم. قهرمانی پرسپولیس را پیشاپیش به این تیم تبریک می گوییم اما به عنوان ذوب آهن آماده ایم پا به پای آنها بجنگیم و اگر توانستیم 3 امتیاز را از پرسپولیس بگیریم.


سوالی از بوناچیچ در مورد مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس بود که شاید به همین دلیل انگیزه ای مقابل ذوب آهن برای کسب سه امتیاز نداشته باشد. او با کودکانه خواندن این موضوع توضیح داد: این صحبت ها بیشتر داستان های کودکانه است داستان هایی که برای بچه ها گفته می شود. یحیی گل محمدی مربی بسیار حرفه ای است و پرسپولیس هم تیم حرفه ای و کاملا جدی است و مطمئنم آنها با صدرصد توان مقابل ما بازی خواهند کردو این حرف ها را قبول ندارم. گاهی بازی با جوانانی که تیم حریف بازی می دهد، سخت تر از بازیکنان اصلی است اگر حریف بخواهد به این شیوه بازی کند البته، با این حال ما همه جوره آماده بازی با پرسپولیس هستیم چه با نفرات اصلی شان بازی کنند چه نفرات جوان، ما می خواهیم مقابل پرسپولیس پیروز شویم.


سوال بعدی در مورد اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس پس از بازی با ذوب آهن بود و بوناچیچ در این مورد اضافه کرد: همانطور که گفتم قهرمانی مجدد پرسپولیس را به آنها تبریک می گویم زیرا با شایستگی تمام قهرمان شده اند. ما هم باید کاری برای خودمان انجام بدهیم و با کسب یک پیروزی قهرمانی کوچکی برای خودم به دست بیاوریم.

 

سرمربی کروات ذوب آهن در رابطه با شرایط تیمش که در خطر سقوط قرار دارد، اضافه کرد: بله در منطقه خطر قرار گرفته ایم اما کمترین تقصیر برعهده ماست زیرا بعدا به تیم اضافه شدیم. اما  شش هفت امتیازداخل زمین را که در جیب مان داشتیم را با اتفاقاتی که درون زمین رخ داد نتوانستیم به دستش بیاوریم. البته این حرفم توجیه نیست که بخواهیم بهانه بیاوریم. اما واقعیت این است که امتیازات حساسی که در دستمان بود را از دست دادیم. اگر همه مسایل عادی بود و داوری مسابقه هم عادلانه تر بود شاید الان 30 امتیازی بودیم. الان این اتفاق نیفتاده و در منطقه خطر هستیم و باعث شده که ما و بازیکنان زیر استرس و فشار کار را ادامه بدهیم که کارمان سخت شده اما به این چیزها فکر نمی کنیم و آماده هستیم و مسئولانه برخورد می کنیم و همه کار خواهیم کرد که موفق از بازی با پرسپولیس و دو بای دیگر موفق شویم.


بوناچیچ در مورد اضافه شدن رحمان رضایی نیز اینطور صحبت کرد: با مسئولان باشگاه صحبت کردیم و من هم قبول کردم که او بیاید. اتفاق خوبی است که برایمان رخ داده. چون اتفاقا ما به کسی نیاز داشتیم که برند فوتبال باشد و فدراسیون او را بشناسد و آن اتفاقات عجیب و شگفت آور را با اضافه شدن شخصیتی مثل رحمان رضایی  فراموش کنیم و بهتر باشیم.


او در پایان اینطور حرف هایش را خاتمه داد: فقط این را اضافه کنم که ذوب آهن تیم بزرگ، ریشه دار و با قدمتی است و جایگاهش با وجود همه مشکلات در لیگ برتر است و امیدوارم  و مطمئنم که ذوب آهن در لیگ برتر به حیات خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها