کد خبر : 1700417 | 16 مرداد 1399 ساعت 14:05 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

گلر یووه و امید فراوان به یک معجزه دیگر از رونالدو

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس می‌گوید که این تیم می‌تواند با اتکا به درخشش کریستیانو رونالدو لیون را شکست دهد.

گلر یووه و امید فراوان به یک معجزه دیگر از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون آماده می‌شود. شاگردان مائوریتزیو ساری در بازی رفت با یک گل مقابل تیم فرانسوی شکست خوردند و برای صعود به مرحله بعد محکوم به پیروزی با تفاضل بیش از این تعداد گل هستند.

 

چنین اتفاقی فصل گذشته نیز برای یوونتوس تکرار شده بود؛ جایی که آنها در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی با دو گل در خانه اتلتیکو مادرید شکست خورده بودند اما در مسابقه برگشت با هت تریک فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو به پیروزی 3-0 دست یافته و راهی مرحله بعد شدند.

 

 

1517123

 

 

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس حالا در مصاحبه ای می گوید که آنها می توانند با اتکا به درخشش رونالدو باز هم به بازی برگردند و راهی مرحله بعد شوند. او در این باره گفت: " من تیم را کاملاً آماده ایم و روحیه ما درست مثل پیش از بازی سال گذشته مقابل اتلتیکو مادرید است. ما می توانیم امسال یک بار دیگر این کار را انجام دهیم.

 

هت تریک دوباره رونالدو؟ کسی در جهان شک ندارد که کریستیانو می‌تواند یک بار دیگر این کار را انجام دهد. او همواره در لحظات تعیین کننده معجزه می کند. ما انگیزه‌های فراوانی داریم اما لیون هم در عین حال آماده به نظر می‌رسد. با این وجود خواهیم دید که چه تیمی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد شد."

دیدگاه‌ها