کد خبر : 1700421 | 16 مرداد 1399 ساعت 14:31 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی طلایی پوشان مقابل شاگردان فکری؛

در انتظار تغییرات در سپاهان؛ از استقلال تا نساجی

امیرقلعه نویی به احتمال فراوان امروز و پس از یک جلسه غیبت روی نیمکت تیمش خواهد نشست.

 در انتظار تغییرات در سپاهان؛ از استقلال تا نساجی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها در آخرین دیدار برابر استقلال تهران در شرایطی شکست خوردند که اعتقاد به اشتباهات داوری در تعیین نتیجه بازی داشتند و حالا به دلیل کارت هایی که در همان مسابقه نصیبشان شده است، 2 بازیکن این تیم یعنی امید نورافکن و شایان مصلح از ترکیب اصلی دور مانده اند. با این وصف محمد طیبی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و در خط میانی نیز شاهد ترکیب جدیدی خواهیم بود.


حدس زدن اینکه نیازمند مثل همیشه گلر اصلی سپاهان خواهد بود کار سختی نیست ولی در قلب خط دفاعی شاهد حضور دوباره محمد طیبی در کنار مهدی زاده و زوج سازی این دو بازیکن خواهیم بود. در سمت راست خط دفاعی مرتضی منصوری مانند سایر بازی ها به میدان خواهد رفت و پست سمت چپ خط دفاعی نیز با توجه به بازی های پیشین و غیبت سعید آقایی، به مهدی ترکمان خواهد رسید.

 

ترکیب میانی سپاهان دچار تغییر 
در خط میانی نیز امیرقلعه نویی مجبور به ایجاد تغییراتی است. نورافکن به دلیل محرومیت نمی تواند برای تیمش بازی کند و به احتمال فراوان ولادیمیر کومان با نمایش خوبی که مقابل استقلال ارائه کرد، در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت تا در کنار سروش رفیعی که محرومیت را پشت سر گذاشته و مهدی کیانی دو بازیکن دیگر خط میانی تیم باشند. البته اگر هر کدام از این سه بازیکن از ترکیب اصلی کنار بروند، محمد کریمی در دسترس امیرقلعه نویی قرار دارد.

 

مثلث خط هجومی؛ بی تغییر 
در دیدار برابر استقلال محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست بازی کرد و محمد محبی هم مثل همیشه وینگر چپ بود و جلوتر از این دو بازیکن، استنلی کی روش در نوک بخش تهاجمی تیم قرار داشت. این ترکیب به نظر نمی رسد در دیدار حساس برابر نساجی مازندران تغییری داشته باشد.

 

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی مازندران؛


پیام نیازمند – مهدی ترکمان، محمدرضا مهدی زاده، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، سروش رفیعی، ولادیمیر کومان، محمد محبی، محمدرضا حسینی و استنلی کی روش.

 

این دیدار امشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها