کد خبر : 1700432 | 16 مرداد 1399 ساعت 16:00 | 26.7K بازدید | 2 دیدگاه

رئال با پیراهن بدیمن در نبرد مرگ و زندگی برابر سیتی

رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه اتحاد از پیراهن دوم فصل بعد خود به رنگ صورتی استفاده خواهد کرد.

رئال با پیراهن بدیمن در نبرد مرگ و زندگی برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا دیداری بسیار حساس برابر منچسترسیتی پیش رو دارد. بازی رفت در زمستان گذشته با برتری 1-2 سیتیزن ها به اتمام رسید و رئال باید فردا در اتحاد این نتیجه را برگرداند تا راهی یک چهارم نهایی شود.

طبق ادعای منابع اسپانیایی، رئال فردا از پیراهن صورتی رنگ خود استفاده خواهد کرد. پیراهن دوم فصل بعد که قرار است فردا شب رسما رونمایی شود.

رئال اخیرا در یک بازی درون تیمی از این پیراهن استفاده کرد ولی فردا این قضیه جنبه رسمی خواهد گرفت. پیراهنی که البته چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

 

 

Benzema y James, con Modric al fondo, se disponen a sacar de centro después de uno de los goles de la Real Sociedad en uno de los pocos partidos de la temporada 2014-2015 que el Real Madrid vistió la camiseta fucsia.

 

 

فصل 15-2014 نیز رئال از پیراهن هایی به رنگ صورتی استفاده کرد که برایش چندان خوش یمن نبود. رئال در اولین بازی دور از خانه خود در ورزشگاه آنوئتا برابر سوسیداد صورتی پوشید و ابتدا با دو گل گرت بیل و سرخیو راموس پیش افتاد ولی سپس 4 گل دریافت کرد.

جولای 2014 در بازی دوستانه تابستانی برابر رم نیز رئال با همین پیراهن 1-0 مغلوب رم شده بود. فرانچسکو توتی تک گل جالوروسی را به ثمر رساند.

 

 

1517142

 

 

رئال یک بار دیگر نیز از پیراهن صورتی در آن فصل استفاده کرد. در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در زمین شالکه که با دو گل به برتری دست یافت.

در واقع فصل 15-2014 عملا پیراهن مشکی رنگ رئال که قرار بود پیراهن سوم باشد، بیشتر از پیراهن دوم مورد استفاده قرار گرفت(12 بار).

باید دید رئال فردا با پیراهن صورتی و در یک بازی مرگ و زندگی چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

 

 

 

 


 

دیدگاه‌ها