کد خبر : 1700434 | 16 مرداد 1399 ساعت 15:00 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ واگذاری باشگاه آاس رم به مالک جدید

مالکیت باشگاه آاس رم که پیش از این در اختیار جیمز پالوتا قرار داشت تا پایان ماه آگوست به یک گروه جدید انتقال پیدا خواهد کرد.

رسمی؛ واگذاری باشگاه آاس رم به مالک جدید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آاس رم تایید کرد که از این پس گروه فریدکین مالک جدید باشگاه محسوب می شود. 

به نظر می‌رسد که به‌طور کامل توافقات حاصل شده و حتی امور اداری مربوط به انتقال مالکیت نیز به اتمام رسیده و به‌ این‌ ترتیب، می‌توان با قطعیت گفت که باشگاه رم به فروش رسیده است. رقم انتقال مالکیت نیز 591 میلیون یورو خواهد بود.

 

 

1517151

 

 

گروه فریدکین که مالک جدید باشگاه رم خواهد بود در تلاش است تا مسائل تکمیلی این انتقال را به اتمام برساند و بر اساس تخمین‌ها، همه مراحل واگذاری این باشگاه تا پایان ماه آگوست میلادی انجام خواهد شد. البته این گروه پیش از گسترش ویروس کرونا نیز دنبال خرید این باشگاه بود و حتی پیشنهادی 700 میلیون یورویی به پالوتا مالک فعلی این باشگاه ارائه کرده بود اما او با این مبلغ مخالفت کرد با این حال پس از شیوع کرونا پالوتا حاضر به پذیرش رقم 591 میلیون یورو شد.

 

دن فریدکین در واکنش به این اتفاق گفت:« همه ما در گروه فریدکین از برداشتن این قدم برای عضویت در این شهر و باشگاه نمادین بسیار خوشحال هستیم. به دنبال این هستیم تا مراحل خرید را هر چه سریع تر نهایی کنیم و به خانواده رم وارد شویم.»


بر اساس مهلت تعیین شده، مراحل واگذاری مالکیت باید حداکثر تا تاریخ 31 آگوست (10 شهریور) به پایان برسد در غیر این صورت هر یک از طرفین این حق را خواهند داشت تا بدون پرداخت هیچ غرامتی، این توافق را فسخ کنند.

 

 

1360061

 


به نقل از فوربس، ثروت خالص گروه فریدکین بالغ بر 4.3 میلیارد دلار است. (رتبه 504 جهان) رقمی که سه برابر ثروت پالوتا محسوب می شود. گروه فریدکین، یکی از شرکای رسمی کمپانی تویوتا هستند که 154 نمایندگی از این کمپانی را در ایالت های مختلف آمریکا در اختیار دارند. آنها همچنین به طور گسترده در صادرات کالاهای مختلف آمریکایی به اروپا فعالیت دارند.

 

دیدگاه‌ها