کد خبر : 1700436 | 16 مرداد 1399 ساعت 16:46 | 58.7K بازدید | 2 دیدگاه

لاکچری‌ترین سالن بدنسازی دنیا در اختیار زلاتان(عکس)

زلاتان ابراهیموویچ پس از اتمام کار میلان در سری آ به تعطیلات تابستانی رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، زلاتان ابراهیموویچ ژانویه گذشته بود که به عنوان بازیکن آزاد به میلان بازگشت و به سرعت توانست نقشی کلیدی در این تیم برعهده بگیرد. او کمک کرد میلان از میانه های جدول جدا شود و در انتهای فصل در رتبه ششم قرار بگیرد. زلاتان توانست در 18 بازی 10 گل برای میلان به ثمر برساند و بسیاری معتقدند او اصلی ترین نقش را در تحول روسونری ایفا کرد.

 

ستاره سوئدی پس از پایان کار میلان در سری آ حالا راهی تعطیلات تابستانی در منطقه سن تروپز فرانسه شده است. او با قایق تفریحی خود و همراه همسر و دو فرزندش در این شهر ساحلی فرانسه مشغول استراحت است اما او در تعطیلات نیز بدنسازی را رها نمی کند تا با توجه به فاصله اندک باقیمانده تا شروع فصل جدید، از لحاظ آمادگی جسمانی همچنان روی فرم باشد.

انتشار تصاویری از او روی قایق تفریحی لوکس نشان می دهد که این قایق مجهز به وسایل بدنسازی است و زلاتان ضمن برنزه کردن و شنا، کارهای آمادگی جسمانی را نیز انجام می دهد.

هنوز وضعیت ادامه کار زلاتان با میلان نامشخص است و هرچند اخباری مربوط به تمدید او به گوش می رسد اما هنوز چیزی جنبه رسمی به خود نگرفته است.

گفته می شود ستاره 38 ساله قصد دارد دو سال دیگر هم در میلان بماند و دستمزد 104 هزار پوندی در هفته را تقاضا کرده است.

 

 

زلاتان در حال تمرینات کششی و استقامتی با کش یا سیم تی آر ایکس. تمرکز اصلی این ورزش در بالا بردن تعادل، استقامت بدن، انعطاف پذیری، چربی سوزی و ثبات بدن است.

 

1517153

 

1517154

 

1517155

دیدگاه‌ها