کد خبر : 1700439 | 16 مرداد 1399 ساعت 16:41 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدال‌های رودرروی حسینی و رحمتی(عکس)

در نبرد آغازین هفته بیست و هشتم، جدا از بحث تلاش دو تیم برای کسب سهمیه، جدال رحمتی و حسینی یکی دیگر از نکات جذاب این دیدار است.

جدال‌های رودرروی حسینی و رحمتی(عکس)

به گزارش ورزش سه ، در زمان حضور این دو سنگربان در استقلال، خیلی ها معتقد بودند نباید این دو گلر به صورت همزمان در یک تیم حضور داشته باشند چرا که حضور ثابت یکی از این دو، باعث افت دیگری می شود.

 


اما در ابتدای فصل و با جدایی رحمتی از استقلال، حسینی به عنوان گلر شماره یک استقلالی ها شناخته شد و رحمتی نیز وظیفه حراست از دروازه شهرخودرو را داشت. در دیدار رفت دو تیم، حسینی توانست در این نبرد تن به تن، بر رحمتی غلبه کند و استقلال با یک گل، از سد شهرخودرو گذشت. 

 

 

1517159

 


حال و در آستانه دیدار برگشت دو تیم، بد نیست نگاهی بیندازیم به سابقه تقابل های رحمتی و حسینی در سالهای گذشته. در این مدت، نخستین تقابل رحمتی و حسینی برمیگردد به زمانیکه دو تیم جایی در ترکیب استقلال نداشتند. حسینی برای گذراندن دوران سربازی به ملوان رفته بود، رحمتی نیز پس از جدایی از استقلال، لباس پیکان را بر تن کرده بود. آنها در دیدار رفت لیگ چهاردهم در ورشگاه دستگری تهران به مصاف هم رفتند. آن دیدار تا لحظات پایانی با حساب صفر – صفر دنبال می شد تا اینکه سیاوش یزدانی مدافع آن زمان پیکان و فعلی استقلال، در دقیقه 90 توانست دروازه حسینی و ملوان را باز کند تا پیکان با رحمتی بتواند از سد حسینی و نماینده بندرانزلی عبور کند.

 

 

1517161

 


دیدار برگشت دو تیم در انزلی با حساب یک – یک به پایان رسید که در آن دیدار، ایمان صادقی درون دروازه ملوان قرار گرفت و حسینی روی نیمکت نشسته بود. در پایان فصل، پیکان با رحمتی به دسته یک سقوط کرد و ملوان با حسینی سیزدهم شد.


در لیگ پانزدهم و با بازگشت رحمتی به استقلال، آبی پوشان در هفته دوم در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان رفتند. در آن دیدار بازهم رحمتی توانست بر حسینی پیروز شود. امید ابراهیمی 2 بار دروازه حسینی را باز کرد تا استقلال با نتیجه 2 بر صفر از سد ملوان بگذرد.

 

 

1517158

 


دیدار برگشت دو تیم در انزلی 2-2 مساوی به پایان رسید که این بار وحید طالب لو درون دروازه استقلال قرار گرفت و دروازه اش 2 بار توسط جلال رافخایی باز شد.  در آن فصل، ملوان با قرار گرفتن در رده چهاردهم لیگ، به دسته اول سقوط کرد و حسینی پس از جدایی از جمع قوهای انزلی، به استقلال بازگشت.

 

 

1517160

 


سومین و آخرین تقابل حسینی و رحمتی به دیدار رفت استقلال و شهرخودرو در لیگ امسال برمیگردد که این بار حسینی توانست طلسم شکنی کند و مقابل تیم مهدی رحمتی پیروز شود. حالا و در آستانه چهارمین تقابل این دو سنگربان با یکدیگر، باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها